Hop til indhold

Hej alle hunde elskere :D


MVA88
 Share

Recommended Posts

Så fik jeg endelig lavet en profil herinde, men kender I det? Man skal lige tage sig sammen til det :roll:

 

Jeg er en kvinde på 23 år, der sammen med kæresten har adopteret en gadehund fra Bosnien.

Hun hedder Vega, er fra september 2010 og kom hjem til os sidst i november 2011.

 

Hun er min længeventet drøm om egen hund :hjerte:

 

Jeg har tidligere haft overtaget en labrador blanding af en familie, som ikke passede hende.

Men vi var hendes 4. familie og da mine forældre blev skilt, begyndte hun at lide af ekstrem seperationsangst, og hverken hundeadfærdspsykolog, diverse gode råd eller nyt hjem på en gård hjalp, så måtte sige farvel til hende allerede efter 2 år.

Men nu har jeg endelig fået min helt egen hund!

 

Hun ELSKER andre hunde, og vi leder altid efter nye legekammerater til hende, så er du fra Herfølge området og har en hund, der er frisk på noget leg, så sig endelig til :blink:

 

Jeg har lavet et album med hende, så I kan bare gå ind og lure lidt :lol:

 

Hvis I har nogle spørgsmål (hvilke jeg oplever mange har omkring gadehunde/valget af gadehund), så er I meget velkomne til at spørge mig :)

 

Mvh. Mette

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej og velkommen til :vinken:

Har selv 2 gadehunde fra Polen.

 

Var lige inde og kigge på dine billeder, af dejlige Vega.

Og hvor ser hun sød og fræk ud :-D

 

 

 

Hej :vinken: og tak!

 

Hun er også en rigtig ballademager! Men heldigvis ligeså skøn, så hun vejer det op :blink:

 

Har du et album med de to gadehunde? Gætter ikke på, at det er det album, som jeg kan se.. Ellers er det meget racerene gadehunde :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej :vinken: og tak!

 

Hun er også en rigtig ballademager! Men heldigvis ligeså skøn, så hun vejer det op :blink:

 

Har du et album med de to gadehunde? Gætter ikke på, at det er det album, som jeg kan se.. Ellers er det meget racerene gadehunde :-D

 

Nej, det er mine 2 danske hunde, men du kan se dem i trådene her :-D:

http://www.hunde-forum.dk/vis-os-din-perle/29809-burek-en-polsk-internathund-er-blevet-dansk.html

 

og her : http://www.hunde-forum.dk/vis-os-din-perle/30665-obie-endnu-en-polsk-internathund-er-flyttet-ind.html

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...