AnneMangetal Skrevet Maj 20, 2012 Rapporter Share Skrevet Maj 20, 2012 I dag har Bella haft debut som eventmodel:-) Min mand kører motorsport, og skulle i dag til løb på Ring Djursland, og jeg havde lovet at komme ud med Bella. Det er meningen at hun skal have en Julius K9 sele med teamets navn på. Men først skulle vi se om hun kunne kapere rigtig mange mennesker, løbende børn og larmende biler. Jeg havde fyldt godbidtasken med entrecot og havde en tube makrelguf ved hånden. Og prinsessen tog det bare i stiv pote! Selv fanklubbens børn kunne ikke påvirke hende (dog var hun meget interesseret i deres pølsehorn:mrgreen:). Vi var oppe og se min mand køre første heat, og heller ikke når vi var tæt på banen viste Bella tegn på stress. Tværtimod synes hun vist at det var lidt hyggeligt at blive klappet af så mange mennesker:-) Men det var en varm dag, så på turen hjem besluttede jeg mig for et stop i Skæring så prinsessen kunne få en dukkert. Halvvejs mod stranden mødte vi så Thorvald, en stor, fjollet rottweiler/dogo argintino dreng på 3 år. Hold op, hvor de fik leget! De drønede rundt og da vi kom til vandet, fik de badet og gravet huller til den store guldmedalje. Vel hjemme igen er prinsessen gået kold på græsplænen under æbletræet. Det har vist været en lang dag for hende, men lur mig om ikke hun er glad og tilfreds:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bjæf Besvaret Maj 20, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 20, 2012 Alt det og så slet ingen billeder? Det lyder som en travl dag Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Maj 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 20, 2012 Desværre havde jeg glemt min telefon:( Men jeg LOVER billeder når hun får sele med teamnavnet på Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Maj 20, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 20, 2012 Havde også lige glædet mig til Bella spam billeder :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Labfan Besvaret Maj 20, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 20, 2012 Det lyder da til at I har haft en skøn dag. Du må vise billeder, når hun får en label til sin sele. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret Maj 20, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 20, 2012 Hhihih der bare ikke noget bedre end når hunden falder træt omkuld efter at have oplevet en masse.. Vi glæder os til billeder,, :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts