Hop til indhold

Jeg er forelsket!


Gæst Shrek
 Share

Recommended Posts

Gæst Shrek

..I den hvide Storpudel! :hjerte:

 

Standard Poodle Popular Dogs.jpg

 

Jeg synes den er såå smuk! Helst i "kontinentalklip" :rolleyes:

Min næste hund må gerne være en mere aktiv og lydig hund :genert: åh hvis bare man havde sit eget hus og kunne købe alle de hunde man havde lyst til :hjerte::hjerte:

 

Der er ingen i min omgangskreds der er lige så tosset med hunde som jeg er, så jeg må bruge HF til at komme af med hunderelateret snak :oops:

 

(billeder fra google)

313098-storpuddel-bellis.jpg

lola_220111_wb.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Shrek
Uh, du er ikke den eneste, så smuk og så mange muligheder med den fantastiske pels (er selv vild med løveklip)

 

Ja præcis det med pelsen! Hvis man har tiden til det, tror jeg bare det er hyggeligt med megen pelspleje :hjerte:

 

Den ser bare så smuk og elegant ud :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...
Ja præcis det med pelsen! Hvis man har tiden til det, tror jeg bare det er hyggeligt med megen pelspleje :hjerte:

 

Den ser bare så smuk og elegant ud :lun:

 

Se jeg har en (dog ikke hvid) Og pelsplejen synes jeg nu ikke er hyggelig. Min hund og jeg vil hellere ud at hoppe i mudder i nogle timer end bruge timer på at rede og børste :mrgreen: Der er korte klip klart at foretrække :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Da jeg for mange år siden, gik i folkeskolen, var der en af eleverne, der altid blev hentet fra skole af sin mor og deres hvide kongepudel. Den var så fantastisk smuk og har også altid siden haft et godt øje til dem. Kalder man dem stadig for kongepudler?

 

Nej nu kaldes de storpudler. Jeg har fået utroligt mange forklaringer på, hvorfor det er ændret, så jeg ved ikke, hvilke der er hold i

Link til indlæg
Del på andre sites

Ahmen, det fås altså ikke lækrere. Hun er som en stor fuffy kridhvid sky... :sove: . (Der ligger uden tvivl også meget pelspleje bag - virkelig flot klipning!). Kunne godt tænke mig at se hende med mere hår på næsen. Kan godt lide det der teddy bear look - sådan endnu mere. :hjerte: (Ved ikke om det vil være pænt, jeg drømmer bare :hjerte:).

 

(Stakkels min lille Tips med hendes hjemmeklipning, ligner det er gjort med en sløv køkkensaks :genert:).

Link til indlæg
Del på andre sites

hvilke farver findes storpuddelen i?

 

Jamen, umiddelbart ville jeg vel tro, at storpuddelen fandtes i samme farver, som de andre pudler: Abrikos, grå, rød, brun, hvid, sort...

Kan se, at de også deler storpudlerne op i de farver på udstillingerne:hmm:

 

Har bare aldrig set en abrikos storpuddel..

Link til indlæg
Del på andre sites

Den sorte er også lækker. :hjerte:

 

Hvis jeg nogensinde får en pudel, bliver den nok også holdt kortklippet, men det er fedt at der er forskellige frisurer man kan lege med. :blink: De avancerede klip er nok mest til dem der går meget op i udstilling.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...