Gæst Shrek Skrevet Maj 23, 2012 Rapporter Share Skrevet Maj 23, 2012 ..I den hvide Storpudel! :hjerte: Jeg synes den er såå smuk! Helst i "kontinentalklip" Min næste hund må gerne være en mere aktiv og lydig hund åh hvis bare man havde sit eget hus og kunne købe alle de hunde man havde lyst til :hjerte::hjerte: Der er ingen i min omgangskreds der er lige så tosset med hunde som jeg er, så jeg må bruge HF til at komme af med hunderelateret snak (billeder fra google) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Kalokagathia Besvaret Maj 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 27, 2012 Pudler er jo bare skønne! Klipningen har jeg dog ikke forstand på, vi holder bare vores lille orange lyn så kortklippet, at det ikke tager 100 år at holde ham fri for snavs og filter Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bjæf Besvaret Maj 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 27, 2012 Da jeg for mange år siden, gik i folkeskolen, var der en af eleverne, der altid blev hentet fra skole af sin mor og deres hvide kongepudel. Den var så fantastisk smuk og har også altid siden haft et godt øje til dem. Kalder man dem stadig for kongepudler? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Maj 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 27, 2012 Uh, du er ikke den eneste, så smuk og så mange muligheder med den fantastiske pels (er selv vild med løveklip) 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Shrek Besvaret Maj 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 27, 2012 Uh, du er ikke den eneste, så smuk og så mange muligheder med den fantastiske pels (er selv vild med løveklip) Ja præcis det med pelsen! Hvis man har tiden til det, tror jeg bare det er hyggeligt med megen pelspleje :hjerte: Den ser bare så smuk og elegant ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret August 16, 2012 Rapporter Share Besvaret August 16, 2012 Ja præcis det med pelsen! Hvis man har tiden til det, tror jeg bare det er hyggeligt med megen pelspleje :hjerte: Den ser bare så smuk og elegant ud Se jeg har en (dog ikke hvid) Og pelsplejen synes jeg nu ikke er hyggelig. Min hund og jeg vil hellere ud at hoppe i mudder i nogle timer end bruge timer på at rede og børste Der er korte klip klart at foretrække :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret August 16, 2012 Rapporter Share Besvaret August 16, 2012 Da jeg for mange år siden, gik i folkeskolen, var der en af eleverne, der altid blev hentet fra skole af sin mor og deres hvide kongepudel. Den var så fantastisk smuk og har også altid siden haft et godt øje til dem. Kalder man dem stadig for kongepudler? Nej nu kaldes de storpudler. Jeg har fået utroligt mange forklaringer på, hvorfor det er ændret, så jeg ved ikke, hvilke der er hold i Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret August 16, 2012 Rapporter Share Besvaret August 16, 2012 Jeg synes den hvide storpuddel som du Missing viste billede herinde for noget tid siden (moren?) var helt utrolig smuk... (Jeg er så ikke til løveklip) Men jo, pudler er virkelig elegante og bevæger sig så yndefuldt. Og så er de samtigig meget klovnede. Sær kombination. :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret August 16, 2012 Rapporter Share Besvaret August 16, 2012 Jeg synes den hvide storpuddel som du Missing viste billede herinde for noget tid siden (moren?) var helt utrolig smuk... (Jeg er så ikke til løveklip) Men jo, pudler er virkelig elegante og bevæger sig så yndefuldt. Og så er de samtigig meget klovnede. Sær kombination. :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret August 16, 2012 Rapporter Share Besvaret August 16, 2012 Ahmen, det fås altså ikke lækrere. Hun er som en stor fuffy kridhvid sky... :sove: . (Der ligger uden tvivl også meget pelspleje bag - virkelig flot klipning!). Kunne godt tænke mig at se hende med mere hår på næsen. Kan godt lide det der teddy bear look - sådan endnu mere. :hjerte: (Ved ikke om det vil være pænt, jeg drømmer bare :hjerte:). (Stakkels min lille Tips med hendes hjemmeklipning, ligner det er gjort med en sløv køkkensaks ). Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret August 16, 2012 Rapporter Share Besvaret August 16, 2012 Hun er temmelig nyklippet der. Sidst jeg var på besøg var så lige inden tiltrængt klipning. Der så hun lidt sjov ud med lang pels på mulen Hun er lidt kantet klippet, hvor den han de har er "rundere" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NickiA Besvaret August 16, 2012 Rapporter Share Besvaret August 16, 2012 Ihhh er også lidt hemmeligt forelsket i storpudlen især de hvide mums mums jeg kan dog bedst lide pudler når de er forholdsvis kortklippet, kun lidt længere en tæven på nogle af billederne (som bye the way er gudeskøn :hjerte:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst S'eren Besvaret August 16, 2012 Rapporter Share Besvaret August 16, 2012 Jeg skal også have storpuddel næste gang, i Buzz-klip :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Rams Besvaret August 16, 2012 Rapporter Share Besvaret August 16, 2012 Hmm....:hmm: Kom lige til at tænke på, at en af puddelfarverne, som jeg synes, er hammer flot, er abrikos.. Har I egentlig nogensinde set sådan en abrikos-farvet storpuddel? Det har jeg faktisk ikke.. :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst S'eren Besvaret August 16, 2012 Rapporter Share Besvaret August 16, 2012 hvilke farver findes storpuddelen i? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Rams Besvaret August 16, 2012 Rapporter Share Besvaret August 16, 2012 hvilke farver findes storpuddelen i? Jamen, umiddelbart ville jeg vel tro, at storpuddelen fandtes i samme farver, som de andre pudler: Abrikos, grå, rød, brun, hvid, sort... Kan se, at de også deler storpudlerne op i de farver på udstillingerne:hmm: Har bare aldrig set en abrikos storpuddel.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Rams Besvaret August 16, 2012 Rapporter Share Besvaret August 16, 2012 De findes:mrgreen: (Billedet er lånt af: Champions) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Rams Besvaret August 16, 2012 Rapporter Share Besvaret August 16, 2012 Og her Lånt fra samme hjemmeside.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Rams Besvaret August 16, 2012 Rapporter Share Besvaret August 16, 2012 Efter at have set billeder af dem.. Synes jeg godt nok, at abrikos er pænest til de små pudler...:hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret August 17, 2012 Rapporter Share Besvaret August 17, 2012 Jeg har mødt en til træning (før jeg fik Buzz) Jeg kan meget godt lide de hvide, men kommer nok ikke umiddelbart til at have en. Jeg er nok mere til de mørke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Shrek Besvaret August 19, 2012 Rapporter Share Besvaret August 19, 2012 Den sorte er også lækker. :hjerte: Hvis jeg nogensinde får en pudel, bliver den nok også holdt kortklippet, men det er fedt at der er forskellige frisurer man kan lege med. :blink: De avancerede klip er nok mest til dem der går meget op i udstilling. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret August 19, 2012 Rapporter Share Besvaret August 19, 2012 Jeg skal da have en i sort! :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts