AnneMangetal Skrevet Maj 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Maj 24, 2012 Jeg har jo en stor hund. Og så kommer der ret store prutter. Så efter lang tids søgen, har jeg fundet de perfekte prutteposer. De er valgt efter kriterierne: nemme at rykke af rullen UDEN de går i stykker, ikke-knitrende og selvfølgelig god størrelse. Og vinderen er: Crisco! Jeg kan kun finde dem i Super Best, så jeg køber et mindre lager når jeg kommer i butikken:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BassilBerner Besvaret Maj 24, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 24, 2012 Bruger bare skraldeposer? Det virker fint og er billere end hundeposer! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Maj 24, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 24, 2012 Hvis du kender nogen i Vejle området så allier dig med dem, så kan du få gratis prutteposer :5up: De er kæmpe store og ikke knitrende. Det er skraldeposer som er gratis i området og man derfor får leveret en helvedes masse af flere end man kan bruge Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Maj 24, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 24, 2012 Jeg har jo en stor hund. Og så kommer der ret store prutter. Så efter lang tids søgen, har jeg fundet de perfekte prutteposer. De er valgt efter kriterierne: nemme at rykke af rullen UDEN de går i stykker, ikke-knitrende og selvfølgelig god størrelse. Og vinderen er: Crisco! Jeg kan kun finde dem i Super Best, så jeg køber et mindre lager når jeg kommer i butikken:-) Ellers prøv at skrive til Chrisco og hør hvor du ellers kan få dem:-D Superbrugsen plejer også at have Chrisco produkter Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Maj 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 24, 2012 Jeg er altså ikke god til det med skraldeposer. Jeg har poser i alle jakker og tasker, og de skal helst ikke fylde for meget:-) SuperBrugsen m.fl. som normalt fører mærket, fører ikke poserne. Men jeg har netop opdaget at der ligger en Super Best et par km herfra:stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Maj 24, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 24, 2012 Ellers er de rigtig flinke hos Chrisco:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hopsa Besvaret Maj 24, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 24, 2012 Bruger bare skraldeposer? Det virker fint og er billere end hundeposer! Præcis, 3 ruller i netto for en 10'er eller noget Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Maj 25, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 25, 2012 Crisco giver en %del af indtægten fra deres prutteposer til Dyrefondet, så dem bruger jeg også :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts