Gæst lykkenielsen Skrevet Maj 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Maj 27, 2012 Hej alle, mit navn er Lykke jeg er 26 år og kommer fra nordsjælland. Selvom jeg altid har været stor hundeelsker og tit har været aktiv i forskellige forums har det aldrig faldet mig ind at blive medlem af en hunde en, men nu er jeg her. jeg er den lykkelige ejer af en 12 årig Border Collie ved navn Atreju. Oprindelig tilhørte han min klassekammerat men da de havde for mange hunde og tingene gik galt fik min familie tilbudt ham (ellers ville han blive aflivet) Så siden han var omkring 3 år har han så boet med os og været snot forkælet. Han er virkelig midterpunket i familien og blandt venner, som alle gerne vil stjæle ham. Han har selvfølgelig med alderen fået hans særheder men han er en dejlig herre der altid at glad og har lidt for meget krudt i røven i forhold til hvad han kan holde til. Selvom vi er et par stykker i familien indrømmer alle at han nok mest er min hund da så snart det har noget at gøre med at putte, hygge, lege eller man er bange er jeg den der bliver brugt 90% af tiden. Nu må jeg bare håbe at jeg kan få glæde af ham i nogle år endnu. bare spørg hvis der er noget i gerne vil vide Atreju Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Valbytøsen Besvaret Maj 28, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2012 Velkommen til! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Maj 28, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2012 Hej og velkommen til ...og hvor er han en flot ældre hund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Maj 28, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2012 velkommen herind, Atreju ser rigtig dejlig ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret Maj 28, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2012 Velkommen til, hvor ser han sød ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Maj 28, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2012 Hej og velkommen til:-D Hvor ser han dejlig ud:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst lykkenielsen Besvaret Maj 28, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2012 Mange tak alle sammen! og ja Atreju er en fantastisk hund, der er bestemt en grund til at alle elsker ham. De grå hår har også sin charme haha Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret Maj 28, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2012 Hej og velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret Maj 28, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2012 hej og velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts