Hop til indhold

det er så mig.


Gæst lykkenielsen
 Share

Recommended Posts

Gæst lykkenielsen

Hej alle,

 

mit navn er Lykke jeg er 26 år og kommer fra nordsjælland. Selvom jeg altid har været stor hundeelsker og tit har været aktiv i forskellige forums har det aldrig faldet mig ind at blive medlem af en hunde en, men nu er jeg her.

 

jeg er den lykkelige ejer af en 12 årig Border Collie ved navn Atreju.

Oprindelig tilhørte han min klassekammerat men da de havde for mange hunde og tingene gik galt fik min familie tilbudt ham (ellers ville han blive aflivet)

Så siden han var omkring 3 år har han så boet med os og været snot forkælet. Han er virkelig midterpunket i familien og blandt venner, som alle gerne vil stjæle ham.

Han har selvfølgelig med alderen fået hans særheder men han er en dejlig herre der altid at glad og har lidt for meget krudt i røven i forhold til hvad han kan holde til.

Selvom vi er et par stykker i familien indrømmer alle at han nok mest er min hund da så snart det har noget at gøre med at putte, hygge, lege eller man er bange er jeg den der bliver brugt 90% af tiden.

Nu må jeg bare håbe at jeg kan få glæde af ham i nogle år endnu.

 

bare spørg hvis der er noget i gerne vil vide :)

 

 

Atreju

469866_10150985975135809_678410808_11986837_489531993_o.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...