Hop til indhold

Æble-cider-eddike mod utøj?


Retrieveren
 Share

Recommended Posts

Gæst Spilop
Mine vil ikke engang spise makrel i tomat uden eddike ;-) har prøvet med kødfars, yoghurt, ost, torskerogn, men de nægter

 

LOL ja tror jeg må have en papillion engang, mine spiser alt (næsten) og nogle gange husker de at spytte hånden ud bagefter

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 10 months later...
Gæst Beaglepack

Mine æder det stadig uden problemer - de har fået det i over 1 år nu - jeg hælder det typisk over deres våd foder så er der ingen ko på isen.

Vi har ikke haft utøj eller flåter i en hel sæson - beaglerne bliver kanon bløde i pelsen af det - jeg har også lagt mærke til at deres farver træder mere frem nu end tidligere.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gav æblecidereddiken i maden her til aften. Kaya var mildest talt, ikke begejstret. Hun spiste dog op, men tror ikke den går igen. Må finde på noget rigtig lækkert at putte det i i morgen.

 

Jeg prøvede det sidste år, men efter 14 dage begyndte Liva at få et meget underligt udtryk i ansigtet, når jeg serverede det for hende.

Det kan sagtens være, at det hjælper mod flåter, men hvis man ikke kan få det i hunden, er man jo lige langt.

 

Jeg har købt noget natur-dryp-i-nakken fra Husse, som vi skal prøve i år

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst meinertn

Æble-cider-eddike kan også fåes i kapsel form hos Matas. Det er selvfølgelig dyrere end det flydende, men kan være en løsning hvis man har en mindre hund som ikke vil spise selve eddikken, men gerne vil tage en kapsel :-) Fungere hos mig :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Beaglepack
Hvidløg har jeg hørt/læst kan være farligt, hvis ikke det gives i de rette doser :vedikke:

 

Man kan få hvidløg specielt til hunde i den rette dosis - så er det ikke farligt - men nogle hunde kan ikke lide smagen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Beaglepack
Tror jeg vil prøve at købe noget her i løbet af ugen. Både til hunde, kattene og mig selv. Hvis det virker på gigt, virker det forhåbentligt også på mine til tider ret ømme led :-D

 

Jeg har indtil for ½ år siden haft gigtknuder i mine fingre - sådan nogen rigtig avs nogen - jeg havde stive fingre og mine håndled gjorde nas - det er helt væk nu så jeg har fået gang i strikketøjet igen - noget jeg har savnet helt vildt

Du må forvente der kan gå 1-1½ måneds tid før du kan mærke noget sådan rigtig. Det er noget surt skidt - men jeg skyller det ned med min yndlings safte vand (rynkeby hyldebær 0%) den er kanongod til det.

PS beaglerne får det sammen med deres vådfoder som de får til frokost

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har indtil for ½ år siden haft gigtknuder i mine fingre - sådan nogen rigtig avs nogen - jeg havde stive fingre og mine håndled gjorde nas - det er helt væk nu så jeg har fået gang i strikketøjet igen - noget jeg har savnet helt vildt

Du må forvente der kan gå 1-1½ måneds tid før du kan mærke noget sådan rigtig. Det er noget surt skidt - men jeg skyller det ned med min yndlings safte vand (rynkeby hyldebær 0%) den er kanongod til det.

PS beaglerne får det sammen med deres vådfoder som de får til frokost

Overvejer at give Bobo det i en klat leverpostej. Tror nok det skal glide ned. Det er nok værre med kattene, som ikke er sådan at lokke med :hmm: Men de skal vel have virkelig lidt, hvis dine får to tsk, så mon ikke det også kan skjules lidt i noget vådfoder eller noget tun :-)

 

Og det er da dejligt, at det har virket så godt på dig :-D Så kan man vel også skære ned på noget af alt det skrappe medicin?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...