Franziska Skrevet Maj 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Maj 28, 2012 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret Maj 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2012 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Maj 28, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2012 Lækkert sted(og lækre hunde!!), hvor er det? :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret Maj 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2012 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret Maj 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2012 Lækkert sted(og lækre hunde!!), hvor er det? :banan: Det super lækkert sted, det er lige udenfor hedehusene, i hedelandet.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Maj 28, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2012 Ahh...hvor de hygger sig, de dejlige vandhunde, det er lige før jeg også får lyst til en svalende dukkert, bare ved, at se på billederne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret Maj 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2012 Det blev lige over flere gange, af en eller anden grund driller det lidt.. (kan heller ikke skrive tekst til de billeder:vedikke: ) På billedet efter vores dejlige frokost bord - skal man se om man kan finde Maya :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Maj 28, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2012 Det blev lige over flere gange, af en eller anden grund driller det lidt.. (kan heller ikke skrive tekst til de billeder:vedikke: ) På billedet efter vores dejlige frokost bord - skal man se om man kan finde Maya :blink: Tror, at jeg har fundet hende ca. midt i billedet i noget højt græs/buske Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret Maj 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2012 Tror, at jeg har fundet hende ca. midt i billedet i noget højt græs/buske Hiih, :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret Maj 28, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2012 Lækkert sted(og lækre hunde!!), hvor er det? :banan: Min baghave Og så var jeg ikke engang med *piv* Det ser ellers ud som om I hyggede jer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret Maj 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2012 Min baghave Og så var jeg ikke engang med *piv* Det ser ellers ud som om I hyggede jer Du må gerne kom med en anden gang, var ikke klar over du boet så tæt på... Men vi er faktisk ret tit med Maya i hedelandet - så måske man lige skulle smidde en besked næste gang turen går der hen?!? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Maj 28, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2012 Hvem er det sammen med Maya på det første billede? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret Maj 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2012 Hvem er det sammen med Maya på det første billede? Det var bare en sød hundeskov-hund.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret Maj 28, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2012 Du må gerne kom med en anden gang, var ikke klar over du boet så tæt på... Men vi er faktisk ret tit med Maya i hedelandet - så måske man lige skulle smidde en besked næste gang turen går der hen?!? Endelig Jeg sender dig lige nummer i en pb Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret Maj 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2012 Endelig Jeg sender dig lige nummer i en pb super så ser vi frem til HUNDELEG:klovn: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret Maj 28, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2012 Man skulle altså ikke tro, at de billeder er taget med en mobiltelefon! :5up: Vi siger tak for en superdejlig tur. Min lille prinsesse har sovet siden 13.30. Jeg vil også møde Buzz Buzz Buzz Buzz Buzzzzzzz! Og Missing med den fede humor! :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret Maj 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2012 Båtteren vil også gerne lege med pigerne (han er jo, trods alt, one of the girls ) :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Maj 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2012 Min baghave Og så var jeg ikke engang med *piv* Det ser ellers ud som om I hyggede jer Hvis vi kommer til DK i bil næste år, så kommer vi over og gør Hedelandet usikkert :banan: Båtteren vil også gerne lege med pigerne (han er jo, trods alt, one of the girls ) :banan: åhh Buzz... han og Charles ville blive så gode veninder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret Maj 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2012 Man skulle altså ikke tro, at de billeder er taget med en mobiltelefon! :5up: Vi siger tak for en superdejlig tur. Min lille prinsesse har sovet siden 13.30. Jeg vil også møde Buzz Buzz Buzz Buzz Buzzzzzzz! Og Missing med den fede humor! :banan: Nej vel - er også virkelig overrasket over den gode kvalitet... Maya skulle tvinges-trækkes-lokkes med ud på morgenturen - hende som normalt næsten ikke kan vente :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts