Hop til indhold

Twilight på kanal 5


ridiger
 Share

Recommended Posts

21:00

Amerikansk thriller fra 2008.Den 17-årige Bella Swan er lidt af en outsider og bor hos sin mor i Phoenix. Moderen er blevet gift igen, og Bella beslutter at flytte til den lille triste by Fork, hvor hendes far, som hun ikke har set i syv år, bor. Bella starter som de andre teenagere på byens high school, og en dag møder hun den fascinerende og mystiske Edward Cullen, der viser sig at være helt anderledes end de andre drenge. Snart tager en helt særlig og farlig romance sin begyndelse.Bella Swan: Kristen Stewart, Edward Cullen: Robert Pattinson, Charlie Swan: Billy Burke, Alice Cullen: Ashley Greene og Rosalie Hale: Nikke Reed. Instruktion: Catherine Hardwicke.

Link til indlæg
Del på andre sites

21:00

 

Amerikansk thriller fra 2008.Den 17-årige Bella Swan er lidt af en outsider og bor hos sin mor i Phoenix. Moderen er blevet gift igen, og Bella beslutter at flytte til den lille triste by Fork, hvor hendes far, som hun ikke har set i syv år, bor. Bella starter som de andre teenagere på byens high school, og en dag møder hun den fascinerende og mystiske Edward Cullen, der viser sig at være helt anderledes end de andre drenge. Snart tager en helt særlig og farlig romance sin begyndelse.Bella Swan: Kristen Stewart, Edward Cullen: Robert Pattinson, Charlie Swan: Billy Burke, Alice Cullen: Ashley Greene og Rosalie Hale: Nikke Reed. Instruktion: Catherine Hardwicke.

 

Ihh... Nice :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

film nr 1 var virkelig elendig, men jeg giver muligvis nr 2 en chance :hmm:

 

Gør lige som jeg gør :-D

 

Find det gode chokolade og en flaske rødvin og grin dig gennem filmen.... Du vil være i så godt humør bagefter. :mrgreen:

 

 

 

 

 

 

Dog skal der komme en advarelse om ømme grinemuskler..............

Link til indlæg
Del på andre sites

Eihj :shock: Altså ikke til at give dem en chance mere, men til at 1'eren var elendig...!!

 

:scared: :shock: :scared:

 

Det er helt volapyk det der :shock:

 

jeg kan godt fornemme at jeg er i undertal :lol: men i forhold til bogen er det da en helt og aldeles elendig film, og edward er mildest talt ikke lækker :badr: jeg tror jeg hellere vil genlæse bogen og drømme om hvordan edward skal se ud :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...