Hop til indhold

Stævnecamping


Amocca
 Share

Recommended Posts

Gæst Spilop

Der er en årsag til at gamle komfortabel bondekoner som mig self har 2 campingvogne i stedet for to telte. Campingvogne er dejlige og det er ligesom at være hjemme. De er hule, de har vand, sidde pladser og skabe. Nice

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Anaid
Hahaha nej... Har jo ingen steder at stille den og gider ikke køre med campingvogn

 

Ihhhh....det lyder som min mand. Jeg plager for at holde sommerferie i/købe en campingzzzvogn, men han gider skutte køre med den :roll:

 

Ku da være SÅ hyggeligt og så ku man lave indhegnet have til hunni og altmuligt!

Link til indlæg
Del på andre sites

Ihhhh....det lyder som min mand. Jeg plager for at holde sommerferie i/købe en campingzzzvogn, men han gider skutte køre med den :roll:

 

Ku da være SÅ hyggeligt og så ku man lave indhegnet have til hunni og altmuligt!

 

Det er bare SÅÅÅÅÅÅÅ hyggeligt med campingsssvogn (det staves al'så med 3 s'er, ingen z'er :roll::lol:) Jeg har camperet i både telt, teltvogn og campingsssvogn, og alle 3 har jo sin charme. Men nu hvor jeg er blevet halvgammel er jeg helt klart til campingvogn. Og til stævner er det guld værd. Selv nu i pinsen hvor det var så varmt, var det sq rart at efter en laaang dag kunne gå ind i vognen og liiige tænde for varmen i et par minutter, og sidde der og hygge med en godnat-gin&tonic... :engel: Og så lægge sig til at sove i en rigtig seng, med yndlingspuden hjemmefra og en god dyne. :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen

Hvis du finder ud af, at det lige er dig med sådan et telt og at du mangler argumenter mht at kunne købe et nyt, så undersøg reglerne for sovende ophold i bilen.

 

Nu ved jeg ikke hvordan din bil er registreret, men det kan du jo selv tjekke, hvis det bliver aktuelt.

 

Til et VM-hestestævne for nogle år siden, kom told og skat på tidligt morgenbesøg. De gik pænt rundt på parkeringspladsen og bankede folk op og serverede en regning for dem, der overnattede i bilen... en pænt stor regning!

Jeg kan ikke huske nøjagtig hvad, hvordan og hvorledes, men det er noget med, at bilerne ikke var registreret som autocamper og at man derofr ikke måtte overnatte i dem. Vil man bruge bilen til overnatning/ophold, så skal der betales en ekstra afgift.

 

Som skrevet, så er jeg ikke inde i reglerne - jeg ved bare, at der var flere af mine venner, der fik en betragtelig regning og jeg var ekstremt lettet over, at min bil dengang var for lille til, at jeg kunne overnatte i den = jeg lå i telt.

 

Sååå - måske et brugbart argument for, at købe et telt :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmmm så vidt jeg kan lure må jeg gerne sove i min bil såfremt grundejer har sagt ok for overnatning, men ikke på offentlige gader og veje...

 

De fleste googlesøgninger siger, at man må sove i sin lastrummet af en varevogn en enkelt nat, men at man ikke må indrette den som sovested. Gør man det, skal den indregistreres som camper istedet.... Skat siger ikke noget 100% klart om det, udover, at der står at der ikke må fastmonteres "beboelsesindretning"

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...