ridiger Skrevet Maj 31, 2012 Rapporter Share Skrevet Maj 31, 2012 Samt vil jeg gerne sige tak til Gryn for at scanne de gamle billeder :kys: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Juni 1, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 1, 2012 Elsker det 'arrogante' udtryk på første billede :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Juni 1, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 1, 2012 Velbekomme:kys: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Juni 1, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 1, 2012 Nej hvor fin! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LilleBali Besvaret Juni 1, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 1, 2012 Sikken smuksak og elsker da bare at billederne har patina :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret Juni 1, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 1, 2012 Sikke en smuk ung herre Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Juni 2, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2012 Sikke en smuk ung herre :5up: Og nu er han en smuk ældre herre. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret Oktober 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 4, 2012 Den tråd havde jeg slet ikke set, men hvor er han fin. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buddha Besvaret Oktober 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 4, 2012 Vildt fine billeder Hvad havde han/i vundet? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret Oktober 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 4, 2012 Vildt fine billeder Hvad havde han/i vundet? Han blev avl godkendt og 1 af 1 i hans gruppe (hed det vidst) Mener stadigvæk at have dommerens bedømmelse liggende et sted Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret Oktober 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 4, 2012 Jeg kan godt lide når der er lidt gods i en dansk svensk,.. så får de sådan nogle søde numser. :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret Oktober 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 4, 2012 Jeg kan godt lide når der er lidt gods i en dansk svensk,.. så får de sådan nogle søde numser. :hjerte: Det er jeg meget enig med dig i, Dog er der flere som godt kan lide "de lidt mere spinkle" hvilket jeg personlig syntes er synt for racen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts