Hop til indhold

Agilitykonkurrencer fælles - sommer / efterår 2012


Amocca
 Share

Recommended Posts

 

Ville elske at komme til DK til kurser! Men jævnfør babytråden, hvor Martin ikke vil betale 150 kroner i porto for noget vildt billigt børnetøj fra Norge, tror jeg ikke jeg får bevilget legat på på flere tusind, til agility i hjemlandet :lol:

 

Der er jo noget helt galt med den mands prioriteringer. :fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 959
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg regner med at få Joy med til Fionia, men kun i seniorspring. Måske skal Cassi også med. Men det afhænger jo helt af hvordan det ser ud med benet... Vi halter stadig :(

 

Forben eller bagben. Hvad har I fået gjordt indtil nu.

Det er sgu alt for en en alder at begynde på sådan noget i.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har været i kontakt med dyrlægen siden oktober, der er taget røntgenbilleder(ingen anmærkninger) og her i forrige weekend var hun afsted hos kiropraktoren, som mener det kan være en nerve der sidder fast et sted. Hun var meget øm i knæet og hun håbede på at det kunne hjælpe at hun løsnede op for det. Vi skal have en tid her igen i næste uge og så skal der tages stilling til om hun skal have endnu en tur med smertestillende mod nervesmerter for at se om det er der den er gal. Hvis det er nerverne den er gal med, så hedder det en tur forbi landbohøjskolen og MR-scanning...

 

Lige nu laver vi en masse øvelser, hvilket hun elsker for der er altså bare et behov som ikke bliver opfyldt pt. Men det er mest fordi hun oven på knap to måneders ro har mistet en masse muskelmasse i den bagest del af ryggen.

 

Vi har fået at vide at det godt kan tage tid før vi ved hvad der er galt med hende og før hun er klar igen. Lige nu er det bare frustrerende at stå med en hund der så gerne vil arbejde og så ikke ane hvad vi kan gøre for at det bliver bedre.

 

Det eneste positive ved det hele er at jeg har en sygeforsikring på hende, og det er godt, når jeg nu lige er blevet ledig igen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hov, det er bagbenet og det er en meget kortvarig halten. Måske fire-fem skridt lige efter hun har ligget ned, hvor hun ikke støtter på benet, så nogle skridt hvor hun ikke går rent og så eller normal gang.

 

Vi bad kiropraktoren tjekke grundigt efter i ryggen, da vi i foråret fik aflivet en tæve på grund af tre gange diskusprolap i ryggen. Der skulle ikke være noget galt der. Det eneste hun kunne sige var at der var en ømhed i de venstre bagben, hvilket formentlig skyldes at hun har belastet det når hun skåner det andet ben. I det højreben kunne hun mærke noget med en iskias bag knæet(må indrømme at jeg ikke husker det helt præcist med alle de fagord). Så jeg væbner mig med tålmodighed og håber at hun med tiden bliver klar igen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...