Charlotte1970 Skrevet Juni 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2012 Jeg har opdateret HF app'en på min iPhone. Når jeg går ind i en tråd, er indholdet af de forskellige svar ikke tilgængelig, med mindre jeg trykker på hvert eneste svar. - Andre med samme problem? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sagall Besvaret Juni 2, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2012 Det er det samme på min ;( Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Valbytøsen Besvaret Juni 2, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2012 Og min!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Valbytøsen Besvaret Juni 2, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2012 Kan kun se mine egne indlæg/svar uden at trykke på svarene.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Charlotte1970 Besvaret Juni 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2012 Nogle få svar kan man se... Rigtig øv når man nu er afhængig af HF :-( Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Administrator Besvaret Juni 2, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2012 Jeg ved ikke lige hvorfor det sker at man skal klikke på svarene, det undersøger jeg. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Charlotte1970 Besvaret Juni 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2012 Tak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Juni 2, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2012 Bahhhh! Havde ikke set denne tråd. Undskyld-agtigt for at have lavet tråd (brok-indlæg) med samme emne.... Men jeg kunne jo ikke læse tråden fra app:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Administrator Besvaret Juni 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 4, 2012 Bahhhh! Havde ikke set denne tråd. Undskyld-agtigt for at have lavet tråd (brok-indlæg) med samme emne.... Men jeg kunne jo ikke læse tråden fra app:mrgreen: Jo det kan du godt, men det kræver lidt ekstra klik Jeg har svaret i den anden tråd. Der arbejdes på en løsning. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Charlotte1970 Besvaret Juni 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 4, 2012 Hvornår mon I har fundet en løsning...?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts