Hop til indhold

Luca og grydeskeen

Charlotte1970
 Share

Recommended Posts

Tak alle sammen. :-)

Jeg har været meget vidt omkring i foderjunglen, pga maveproblemer hos den "unge"dame. Vi er faktisk endt på Olivers adult. Det fungere Luca på. I hvert fald lige pt!

JW fodret gav pludselig snask i øjnene og masser af skæl, og lidt for meget bagud. På olivers er der kun en enkelt gang dagligt bagud :-)

Efter hjælp herinde fra, begyndte jeg at kigge på kcal indtaget. Langsomt, meget langsomt er de sidste kg røget. Ingen guf, men hjorteben som hygge....!

Der mangler lidt endnu, hvis man skal tro racebetegnelserne. Det har vi så besluttet må komme hvis det kommer. Hvis hun får en omgang med maven igen ryger det, - lidt af stå i mod med er ok lige nu ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Luca er faktisk ikke blevet specielt friskere efter medicinen. Hun får heller ikke fuld dosis, da selvom T4 var lav, lå den sidst i normal området. Vi skal ha taget en ekstra T4 om en uge. Så må vi se hvad den siger.

Man skulle være dyrlæge, det er godt nok lidt af en omgang at betale for blodprøver hele tiden :P

Link til indlæg
Del på andre sites

Man kalder det også Hypothyroidisme, mangel på hormon i skjoldbruskkirtlen.

Det kan gøre hundene tager på, er trætte, tynd i pelsen, varmesøgende mm.

Hvor den lige sidder.... Øh, - må Google ;-)

Ja det kunne jeg så læse mig frem til!

Det er jo fint at kende grunden til hendes vægtøgning og at hun kan komme på noget medicin der hjælper hende ... Dejligt! Og dejligt det heller ikke er så alvorligt som først antaget!

Ifølge Wiki sidder den i halsen - lige ved adamsæblet :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

• 2 weeks later...