Charlotte1970 Skrevet Juni 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2012 Dette sker ellers aldrig, men når man nu har smidt 5 kg, må det fejres Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tigerdyr Besvaret Juni 2, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2012 TILLYKKE Ej hvor er det flot!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juni 2, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2012 Tillykke og hvor er hun heldig:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Charlotte1970 Besvaret Juni 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 3, 2012 Det tager sin tid at få smidt de kg, 1 mere og Luca vil være "åle-slank" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Juni 3, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 3, 2012 Tillykke ...og hvor er hun sød, en levende opvaskemaskine Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lene og Athena Besvaret Juni 3, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 3, 2012 Åhh hvor er hun sød og tillykke med vægttabet :klap: Hvordan lykkedes det, skiftede du foder fra JB? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Beaglepack Besvaret Juni 3, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 3, 2012 Ejj hvor fantastisk - at hun har tabt sig så meget - flot :klap: Hun ser da ud til at hygge sig med den grydeske - mums :mums: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Charlotte1970 Besvaret Juni 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 3, 2012 Tak alle sammen. Jeg har været meget vidt omkring i foderjunglen, pga maveproblemer hos den "unge"dame. Vi er faktisk endt på Olivers adult. Det fungere Luca på. I hvert fald lige pt! JW fodret gav pludselig snask i øjnene og masser af skæl, og lidt for meget bagud. På olivers er der kun en enkelt gang dagligt bagud Efter hjælp herinde fra, begyndte jeg at kigge på kcal indtaget. Langsomt, meget langsomt er de sidste kg røget. Ingen guf, men hjorteben som hygge....! Der mangler lidt endnu, hvis man skal tro racebetegnelserne. Det har vi så besluttet må komme hvis det kommer. Hvis hun får en omgang med maven igen ryger det, - lidt af stå i mod med er ok lige nu Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
* Laila * Besvaret Juni 3, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 3, 2012 Hvor er hun sød Tillykke med vægttabet - det er sgu flot :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Juni 3, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 3, 2012 Mon ikke også hendes medicin er medvirkende? (det hjalp meget hos Akita, hun havde en del vand i kroppen inden medicinering). Det er i hvertfald flot! Kan du mærke forskel i humøret og energien? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Charlotte1970 Besvaret Juni 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 3, 2012 Luca er faktisk ikke blevet specielt friskere efter medicinen. Hun får heller ikke fuld dosis, da selvom T4 var lav, lå den sidst i normal området. Vi skal ha taget en ekstra T4 om en uge. Så må vi se hvad den siger. Man skulle være dyrlæge, det er godt nok lidt af en omgang at betale for blodprøver hele tiden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tigerdyr Besvaret Juni 3, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 3, 2012 Hvad får hun medicin for? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Charlotte1970 Besvaret Juni 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 3, 2012 Skjoldbruskkirtlen.... Den fungere ikke ikke optimalt, men som sagt ikke så dårligt som dyrlægen havde troet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tigerdyr Besvaret Juni 3, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 3, 2012 Ok. Sikke noget Har det noget at gøre med at hun har haft svært ved at fordøje visse fødevare? Jeg kender overhoved ikke til Skjoldbruskkirtlen? Hvor sidder den? hehe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Charlotte1970 Besvaret Juni 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 3, 2012 Man kalder det også Hypothyroidisme, mangel på hormon i skjoldbruskkirtlen. Det kan gøre hundene tager på, er trætte, tynd i pelsen, varmesøgende mm. Hvor den lige sidder.... Øh, - må Google Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tigerdyr Besvaret Juni 3, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 3, 2012 Man kalder det også Hypothyroidisme, mangel på hormon i skjoldbruskkirtlen. Det kan gøre hundene tager på, er trætte, tynd i pelsen, varmesøgende mm. Hvor den lige sidder.... Øh, - må Google Ja det kunne jeg så læse mig frem til! Det er jo fint at kende grunden til hendes vægtøgning og at hun kan komme på noget medicin der hjælper hende ... Dejligt! Og dejligt det heller ikke er så alvorligt som først antaget! Ifølge Wiki sidder den i halsen - lige ved adamsæblet :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Charlotte1970 Besvaret Juni 17, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2012 Endnu en lille film fra fru Lux. - Så nus mig dog!! [video=youtube;b-D0TYIk4nI] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juni 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2012 Endnu en lille film fra fru Lux. - Så nus mig dog!! [video=youtube;b-D0TYIk4nI] Du skal lige gøre videoen offentlig, jeg kan ihvertfald ikke se den:genert: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts