Gæst Camilla 2650 Skrevet Juni 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2012 Hej jeg hedder Camilla og er en lykkelig hunde ejer til Emma som er en old english bulldog hvalp på 9 uger. I er mere end velkomne til at stille spørgsmål;-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Juni 3, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 3, 2012 Hej og velkommen til Spørgsmål 1: Hvornår kommer der billeder ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juni 3, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 3, 2012 Hej og velkommen til:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Juni 3, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 3, 2012 Hej og velkommen til Spørgsmål 1: Hvornår kommer der billeder ? Sådan skal det siges :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bøvle Besvaret Juni 3, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 3, 2012 Velkommen herinde, håber du bliver glad for at være herinde:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret Juni 3, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 3, 2012 Velkommen til Jeg stemmer med i koret - hvornår kommer der billeder? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
mokkah Besvaret Juni 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 4, 2012 Velkommen til... Og det med billeder bliver vi alle udsat for... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Juni 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 4, 2012 Måske er Camilla gået i chok fordi hun har opdaget hvad det er for noget dæmonyngel, hun har fået indenfor døren Jeg kan godt huske hvordan den første måned med OEB hvalp var :scared: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret Juni 8, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2012 Hej og velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Fluffykins Besvaret Juni 11, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2012 Måske er Camilla gået i chok fordi hun har opdaget hvad det er for noget dæmonyngel, hun har fået indenfor døren Jeg kan godt huske hvordan den første måned med OEB hvalp var :scared: Haha sådan kan man også beskrive sin race:sjov: Velkommen til:vinken: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NickiA Besvaret Juni 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2012 velkommen til glæder mig til billeder :D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret Juni 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2012 velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hogan Besvaret Juni 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2012 Velkommen til Vi må have billeder, nu når du har sådan en kær race Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts