Hop til indhold

svar i tråde? hjælp til ny


MichelleR
 Share

Recommended Posts

hej, jeg er ny her inde, og kan altså ikke rigtig finde rundt.

 

hvordan kan jeg se når der bliver skrevet i tråde som jeg har skrevet i, eller selv oprettet?

kan ikke rigtig se mig ud af det :)

 

hilsen Michelle

Link til indlæg
Del på andre sites

Velkommen til. :vinken:

 

 

Jeg klikker på "dagens indlæg". Der vil dit billede (som lille bitte) stå i nederste, højre hjørne af trådstarters billede, ude i venste side. Alternativt kan du klikke på dit eget navn, øverst på siden hvor der står velkommen. Så får du din egen side frem hvor det fremgår ude i venstre side under dit profilbillede.

Link til indlæg
Del på andre sites

Påmindelser er desværre kun til, når man modtager likes eller andre beskeder (karma, besked om at nogen har skrevet på din væg eller sendt en personlig besked). Så nej det er desværre ikke muligt at få det lagt derind. Men hvis du klikker på abonnerede tråde eller indstillinger, som jeg skrev, så vil du kunne se på forskel på, hvor der er nye svar og hvor ikke. Under abonnerede tråde så bliver tråden fed sort i skriften, når der er indlæg, som du ikke har læst. Dem som du har læst, vil blive tynd sort - ikke så fremhævet (håber du forstår hvad jeg mener). Under indstillinger vil kun de tråde, hvor der er indlæg, som du ikke har læst, være synlige.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej og velkommen til :-)

Jeg får mail på de tråde jeg har skrevet i.

---------------------------------------------

Hestkjær

Tak :-). Fik lige lært mere om HF, hihi.

 

Det der med at få mail bliver ret hurtigt virkeligt belastende, og du kan vælge at slå det fra.

 

Men velkommen, Michelle, sig bare til hvis der er andet der driller.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...