biine Skrevet Juni 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2012 Den 23 i denne måned er min lillle Aiyo klar til at flytte hjem til mig Hun er en lille bandit med stort gå påmod, første gang hun blev præsenteret for fønen der bakkede hun to skridt.. også tog pokker ved hende og hun stormede hen for at undersøge den tingest der lavede mærkelige lyde Generelt er hun bare en hund der er fremme i skoene så glæder mig til hun flytter herhjem, Generelt har det været en kæmpe oplevelse at følge hende og resten af kuldet fra dag 1 ( min mor der har forældrene). Min gamle golden har så været brugt til at intruducere hvalpene for store hunde, da hun er fantastik til sådan nogle små nogen Glæder mig helt ufatteligt meget til hun kommer hjem, desværre bliver hun nok lidt mere end 8 uger da jeg skal ind og operes to dage før hun er klar til at komme hjem men håber jeg er hurtigt oven på igen så jeg kan klare trapperne til anden sal 70 gange dagligt. Men utroligt så hurtigt det bliver dyrt at få hund INDEN den kommer hjem:lol: Har jo allerede nu købt hundekurve, liner halsbånd seler m.m til hele hendes forventede levetid kiks godbidder og fodder er fyldt op i skabene. Flere skuffer ryddet bare for at få plads til leget tøjet Skuffe fyldt med div kamme børster shampoo´s balsam så er der skuffen fyldt med håndklæder og tog tæpper til kurvene jo jo er vidst ikke i tvivl om at hun nok skal blive snort forkælet Mangler vidst kun at købe skåle som hun skal bruge når hun bliver voksen og følsom Har nogen hun skal bruge nu mens hun er lille Andre der venter en lille ny i nærmeste fremtid ? Et enkelt billed skal i da heller ikke snydes for Aiyo Sidste billede er taget dagen efter hun blev født Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret Juni 9, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 9, 2012 tillykkke med hende.. hvor ser hun sød ud.. Og neeejjj ingen ny her i hjemmet.. selvom jeg er meget slem forelsket i en polsk gadehund, men min kære mand er ikke med på ideen.. :blink: - i sidste ende nok også mget fornuftigt.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Juni 9, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 9, 2012 Tillykke med hende ..hun er da godt nok nuttet ...og nej, heller ikke flere hunde her, har 4 stk. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NickiA Besvaret Juni 9, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 9, 2012 hvor er hun bare yndig... tillykke med hende:D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Annette Besvaret Juni 9, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 9, 2012 Nåeh, hvor ser hun dejlig ud. Vi venter på en Golden hvalp. Han flytter ind d. 10. juli. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
biine Besvaret Juni 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2012 Tillykke med hende ..hun er da godt nok nuttet ...og nej, heller ikke flere hunde her, har 4 stk. Ville nu også gerne have 4+ hunde igen , meen desværre har mine boligforhold ændret sig en del, lige nu skal jeg bare være glad for at jeg har fået dispensatation til de to her Har været nødt til at flytte fra huset på bøhlandet og ind i en lejebolig i byen. Som den eneste ud af 6 lejligheder i opgangen har jeg fået lov til at have hund og tilmed 2 stk så skal vidst bare være glad for det. Godt man kan lave aftaler med husejeren jeg slår græsset i haven tilgengæld får jeg så lov til at have hundene , hvis bare jeg rydder op efter dem (og det er jo en selvfølge) Behøver jo ikke at fortælle ham at jeg gladeligt havde passet haven Uden at får nogen bonus for det , savner det fra tiden i huset, har også fået lov til og er begyndt at lave bede, samt sætte hegn op i den ene have så jeg kan slippe lille Aiyo fri der hvor jeg opholder mig mest i løbet af sommeren. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst chilli Besvaret Juni 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2012 Ejjj. tillykke med hende. Vores hvalp (australian shepherd) er først klar til at flytte den 3 juli og hvor er tiden dog lang. Det er sjovt som der bare er en helt masse ting der skal købes og som man bare ikke kan undvære til sådan en lille ny. Jeg har indraget boblebadet lige nu, til alle mine hvalpeindkøb, men mon ikke snart de indtager deres rette plads i div. skuffer osv.:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Cami Besvaret Juni 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2012 Hvor er hun fin! Tillykke med hende Ja, jeg skal have en Shih Tzu hvalp d. 29/6 også en hvid og brun, hun er dog 12 uger, når vi får hende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
biine Besvaret Juni 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2012 Hvor er hun fin! Tillykke med hende Ja, jeg skal have en Shih Tzu hvalp d. 29/6 også en hvid og brun, hun er dog 12 uger, når vi får hende Billeder billeder billeder Vil rigtigt gerne se hva hun er for en lille en Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret Juni 13, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2012 Glædelig hvalp Og næsten en navnesøster - vores lille tæve hedder Ayo :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
biine Besvaret Juni 14, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2012 Glædelig hvalp Og næsten en navnesøster - vores lille tæve hedder Ayo :blink: He he ja navnet er tæt på havde faktisk kigget på Ayo meeen valgte så undervejs at der skulle et I med ind i Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst D1april Besvaret Juli 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2012 Sikke en nusser!!! Vi har lige fået vores første hvalp idag.... :hjerte: Den er bare mega skøn og ligger og snorker nu!!! Shih tzu'er er bare de skønneste!!!!! håber da at du hurtigt kan få din hjem... Og at operationen er vellykket!!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
biine Besvaret Juli 11, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 11, 2012 jo operationen er vellykket så fik hende da hjem med lidt over en uges forsinkelse, og hun er bare det skønneste, fuld af gå på mod og alligevel dejlig afslappet, kaster sig ud i alting uden at tænke sig omhvad ente jeg tilyder en tur ned og svømme eller en tur i byen og kigge på mærkelige ting og sager Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst D1april Besvaret Juli 11, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 11, 2012 Hold da op hvor er hun bare dejlig!!!! og tillykke med hende....:hjerte: Vores lille Zico sover bare han Pev næsten hele natten.... Så han er godt træt. Og med to små børn der har leget med ham i en time. monstro om såhan ikke sover et par timer nu!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Flaffy,Zozo,Luna Besvaret Juli 11, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 11, 2012 Shih Tzu er bare Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Flaffy,Zozo,Luna Besvaret Juli 11, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 11, 2012 Hvor sover han henne om natten siden han piver sådan ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts