Hop til indhold

Nej nej nej - ikke min lille hund...


Agnete87
 Share

Recommended Posts

Emma er blevet indlagt på dyrehospitalt ved jagtvej, med akut betændelse i livmoderen:megaked: Operationen vil komme til at tage 3 timer fordi hun er hævet, og de fjerner hele livmoderen:( Min far måtte bære hende ind på kilnikken fordi hun ikke kunne gå af smerter, mor ringede da de var der stortuendene til mig kl 22 da hun var bange for at mindste Emma (der blev aflivet 2 hunde akut da de ventede på dyrelæge), hun ringer igen når de har opereret min lille hund...

 

ØV ØV ØV hader sådan noget her:cry:

 

 

 

 

 

 

 

Og så har Emma grå stær, men det er havd man kan forvente af en næsten 10 år gammel hund...

  • Like 2
Link til indlæg
Del på andre sites

Så har min mor ringet, det var både betændelse og en cyste på størrelse med et stort æble der lavede rod i det, operationen gik godt og Emma er nu til opvågning, Dyrelægen sagde at hun ikke ville have overlevet natten hvis hun ikke var kommet i behandling (han havde aldrig set noget ligende i en hunde livmoder), det var noget ligende en sprængt blindtarm hvis man skal se det fra et menneskeligt sygdomsperspektiv...

 

Har sagt til min mor at hun skal bede om piller til Emma, og en krave hvis hun skulle begynde at slikke i det, samt høre hvorlænge hun skal holde Emma i ro, er der mere som kunne være godt at få med fra dyrelægen??

 

Operationen kommer til at koste 14.000 kr samt 1100 for konsultationen, godt man har hundeforsikring...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst ThomasTBO

Åh nej... kom lige ind og så denne tråd, og turde næsten ikke læse den. Kunne se at der var tre indlæg og frygtede virkelig at scrolle ned til det sidste :megaked: Gudskelov lyder det til (7-9-13) at være gået godt, men sikken dog et chok. God bedring til Emma-hunden og :ae: til ts.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst ThomasTBO

Det forstår jeg skam godt, men prøv at se det på den måde, at du hjælper ikke Emma ved at ligge søvnløs hele natten. Når hun (forhåbentlig snart) kommer hjem, har hun mere brug for en 'mor' ved sine sansers fulde brug end en zombie-'mor' der overhovedet ikke har sovet. Desuden er der jo også den gode fordel ved at sove, at tiden går hurtigere og lige den ventetid du står i lige pt. må vist gerne blive overstået hurtigst muligt, vil jeg tro.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det er nok det bedste jeg kan give mig til ligenu, men sidder jo helt herovre i det jydske mens den lille er i københavn laaaaangt væk. Min mor bliver hjemme imorgen (hun prøver at finde en der kan se til Emma i et par timer, da der lige er et møde med sygehuset hun har), og hun er ved at lave sygeseng til Emma inden hun går iseng...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter

god bedring til emma :ae:

 

kan huske, at nogle engang har nævnt at man kan putte en lille t-shirt eller lignene på hunden - i stedet for en krave - fordi den er lidt nemmere for hunden at have på, og ikke generer så meget.

 

Jeg håber hun får det godt snart - sikke en omgang :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm.....Du tager jo livet af os med den overskrift.:-P:-P:-P:-P

 

Men hvis man ikke kan komme af med det her, hvor kan man så :blink: (i sådanne en sitution tænker man heller ikke på en overskrift:-P)

 

Det må da have været frygtelig for dig at få sådanne en opringning, jeg sidder helt med tåre i øjnene med tanke på at Bella bor i Århus og jeg på Fyn :megaked:

 

 

Det var til gengæld dejligt at læse at Emmas operation gik godt :-D

 

God bedring til Emma, mor og far, og dig :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

god bedring til emma :ae:

 

kan huske, at nogle engang har nævnt at man kan putte en lille t-shirt eller lignene på hunden - i stedet for en krave - fordi den er lidt nemmere for hunden at have på, og ikke generer så meget.

 

Jeg håber hun får det godt snart - sikke en omgang :ae:

 

Hvis det er en lille hund kan man give den en bodystocking (staveplade) på.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak allesammen for de trøstendne ord...

 

Emma har det stadig skidt så de beholder hende idag også, hendes blodtal er stadig meget lavt, og hun skal have taget nogle prøver. Hun får drop med blod og drop med smertestillende, Dyrelægen tør ikke at sige hvornår hun kan komme hjem, da det kan gå begge veje:megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak allesammen for de trøstendne ord...

 

Emma har det stadig skidt så de beholder hende idag også, hendes blodtal er stadig meget lavt, og hun skal have taget nogle prøver. Hun får drop med blod og drop med smertestillende, Dyrelægen tør ikke at sige hvornår hun kan komme hjem, da det kan gå begge veje:megaked:

 

vi krydser fingre og poter

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter
Tak allesammen for de trøstendne ord...

 

Emma har det stadig skidt så de beholder hende idag også, hendes blodtal er stadig meget lavt, og hun skal have taget nogle prøver. Hun får drop med blod og drop med smertestillende, Dyrelægen tør ikke at sige hvornår hun kan komme hjem, da det kan gå begge veje:megaked:

 

:ae: hvor må det gøre ondt indeni :ae: vi krydser fingre og poter for at hun klarer det hele !

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er der godt nyt fra Emma, hun har været opppe og en hurtig tur ude og prutte og tisse lidt. Hun tager også selv foder og vand til sig nu:-)

 

Men de beholder hende alligevel fordi Dyrelægen han ikke syntes om at handes blodtal stadig er lidt lav, han vil gerne have det op inden hun kan komme hjem, hvilket jo er forståeligt nok...

 

Min mor render rundt nu derhjemme og hved ikke hvad hun skal gøre af sig selv, nu hendes lille hund heller ikke kommer hjem idag:( Hun kom først hjem kl 4 imorges fra en fest, og det ligner hende ikke, var der nogle der sagde at drikke sin sorger væk:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...