Umulia Skrevet Juni 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2012 Jeg ved ikke om jeg er den eneste, der synes at denne nye rubrik i brugerprofilerne er lidt irriterende? Jeg har sådan set ikke noget imod at den er der, men behøver den være det første man ser? Jeg ville foretrække at besøgsbeskederne var forrest ligesom før. Jeg har også opdaget, at hvis man skriver en besøgsbesked, bliver man smidt tilbage til aktivitets-siden - er det med vilje? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Juni 14, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2012 Enig, det irriterer også mig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret Juni 14, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2012 Jeg er på samme side som Jer... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Juni 14, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2012 Og mig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Juni 14, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2012 nu var jeg nødt til at kigge i nogens profil, bare for at se hvad i ævler om Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts