Hopsa Skrevet Juni 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2012 Jeg tror sgu jeg selv fandt svaret Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Juni 15, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2012 Pandede du dig selv en eller? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hopsa Besvaret Juni 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2012 Pandede du dig selv en eller? Jeg fik ihvertfald et godt grin Jeg læste gener som i dem man får fra sin forfædre og spekulerede sgu noget over hvad de var hvis ikke de var fysiske Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Juni 16, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2012 Jeg fik ihvertfald et godt grin Jeg læste gener som i dem man får fra sin forfædre og spekulerede sgu noget over hvad de var hvis ikke de var fysiske Høhø Jeg sad ellers og tænkte at det var et underligt spørgsmål:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Juni 16, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2012 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KimC Besvaret Juni 16, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2012 Jeg tror sgu jeg selv fandt svaret Aj altså, hvis det havde været sidst på natten kunne man vel forstå det, men kl 22:01 - det er altså lidt tidligt til den slags. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Juni 16, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2012 Ville virkelig ønske jeg havde fået at læse startindlægget i den her tråd, før det blev redigeret Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MissMilladk Besvaret Juni 16, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2012 Ville virkelig ønske jeg havde fået at læse startindlægget i den her tråd, før det blev redigeret Jeg sidder også og er ret nysgerrig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts