Hop til indhold

Nej for ****** hvor er det bare pinligt xD


Gæst SarahCBH
 Share

Recommended Posts

Gæst SarahCBH

Ja min dejlige, lidt madbesatte, hund hun øøh..

Ja altså jeg er jo 13 og skiftede skole for godt.. 10 måneder siden?

Når men vi har flyttet lidt rundt... så lidt før jeg startede på skolen var jeg ude og gå med min hund. Jeg ville slippe hende løs på marken, det gør jeg altid når der IKKE er andre. For ellers følger hun bare efter dem. Når men.. Hunde har jo en rigtig god lugtesans. Pludselig begynder hun at stikke af, jeg kalder på hende men hun spurter bare i en styret retning. Jeg løb efter hende og efter en ret god løbetur når jeg så hen til en skole. Hun løber ind i bygningen og har mig humpende efter sig. så løber hun ind i et rum hvor der vist var møde med nogen lærere. De spiste flæskesteg og hun løb direkte hen til den der flæskesteg, men jeg fik lige fat i hende i tide til at hun ikke nåede at æde den. så stod de sådan lidt og gloede på mig de voksne der... "eehm, hej med jer, jeg tror bare jeg går igen".. der blev ikke sagt et ord xD

FUUUU det var pinligt. Så startede jeg jo belejligt nok lidt efter på den skole. De kunne jo godt huske mig. Pigen med den madglade hund. Hurra for min hund som ikke har noget problem med at spise.. overhovedet ikke :sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Iben B

Det minder mig om sidste sommer hvor jeg var på ferie i vores sommerhus der ligger lige ved stranden. Jeg lå for åbne døre og tog mig en lur på sofaen, og hørte pludselig nogen råbe udenfor. Lige som jeg satte mig op kom der en golden retriever kækt traskende ind ad døren hvorefter den satte kursen direkte mod køkkenet og begravede hovedet i vores skraldespand :lol:

 

Jeg kiggede ud og så et ægtepar gå søgende rundt og råbte til dem 'den er herinde!' Hold nu op de var flove! De havde gået tur langs stranden og pludselig havde fanden (eller lugten af vores lækre skraldespand) taget ved kræet.

 

Hold op jeg var glad for at min boxer ikke var inde i huset da den anden hund kom ind - så var der godt nok blevet cirkus :skraek: Han var heldigvis travlt optaget af at lege med min veninde længere nede på grunden. Så vi kunne grine af historien i stedet for at den var endt med et ordentlig hundeslagsmål i køkkenet :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...
Ja min dejlige, lidt madbesatte, hund hun øøh..

Ja altså jeg er jo 13 og skiftede skole for godt.. 10 måneder siden?

Når men vi har flyttet lidt rundt... så lidt før jeg startede på skolen var jeg ude og gå med min hund. Jeg ville slippe hende løs på marken, det gør jeg altid når der IKKE er andre. For ellers følger hun bare efter dem. Når men.. Hunde har jo en rigtig god lugtesans. Pludselig begynder hun at stikke af, jeg kalder på hende men hun spurter bare i en styret retning. Jeg løb efter hende og efter en ret god løbetur når jeg så hen til en skole. Hun løber ind i bygningen og har mig humpende efter sig. så løber hun ind i et rum hvor der vist var møde med nogen lærere. De spiste flæskesteg og hun løb direkte hen til den der flæskesteg, men jeg fik lige fat i hende i tide til at hun ikke nåede at æde den. så stod de sådan lidt og gloede på mig de voksne der... "eehm, hej med jer, jeg tror bare jeg går igen".. der blev ikke sagt et ord xD

FUUUU det var pinligt. Så startede jeg jo belejligt nok lidt efter på den skole. De kunne jo godt huske mig. Pigen med den madglade hund. Hurra for min hund som ikke har noget problem med at spise.. overhovedet ikke :sjov:

Nøj det må være pinligt, men det lyder ret skørt:sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...