Museklik Skrevet Juni 20, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2012 Vi skal på bilferie til Frankrig (overnatte i Tyskland på vejen) og tager hunden med. Er der nogen særlig "hunde-etikette" i de lande? Regler om transport i bilen? Andet? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hoppebolden Besvaret Juni 20, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2012 Tjek Fødevarestyrelsens hjemmeside omkring regler for rejse med kæledyr indenfor EU. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hoppebolden Besvaret Juni 20, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2012 Tyskland, Holland og især Belgien er meget hundevenlige. Sidst jeg var til ridestævne i Belgien var Duffy ikk i snor i en uge og var med på restaurant og spise. Frankrig kender jeg ikk så meget til, men kan forestille mig at de er rimelig afslappede også. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PMJ Besvaret Juni 20, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2012 I Tyskland tillader de fleste restauranter at en velopdragen hund gerne må ligge under din stol eller bord mens du spiser. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Juni 21, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 21, 2012 Mener helt sikkert at Tyskland kræver hunden er i bur, eller sikkerhedssele under kørsel. I Belgien må man ikke ryge mens man kører, og i Holland er det meget dyrt at snakke i håndholdt moblitelefon. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts