Hop til indhold

At tænke sig om inden hundekøb


Howlucky
 Share

Recommended Posts

men når man ser på de forskellige internater er der ofte kun 5-10 hunde, er det virkelig alt de har kapacitet til?????

 

Jeg tror de bruger resten af pladserne til hundepension. Det giver nok flere penge og mindre besvær.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 52
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Det er mit indtryk at der desværre slet ikke er internat-pladser nok, så det kan muligvis være derfor. Men du har ret.

 

Dt er mit indtryk at de danske internater er grotesk diskriminerende med hvad de tager ind af hunde.

 

Jeg tror de bruger resten af pladserne til hundepension. Det giver nok flere penge og mindre besvær.

 

De bruges nemlig som hundepension "desværre" betyder det at mange hunde bliver fravalgt, som PP også siger bliver der valgt til og fra udfra hvad der er "nemmest" at videre formidle... Og det er netop der i "sorte labrador blandinger" ofte fremfor at komme på internat, bliver aflivet, fordi internatet ikke vil have dem, fordi de generelt set tager længere tid at "omsætte"...

 

Det er jo en forretning uanset hvad, og jeg kan da godt forstå de også fravælger nogle hunde engang imellem, netop fordi det ER jo heller ikke sundt for hunden at risikere at skulle sidde 7 mdr. på et internat for så at ende ud med at have "taget skade" af det, og nok alligevel ende med at blive aflivet...

 

Folk skulle tage ansvar... Uanset om det er en kat eller en hund, eller hvilket dyr de anskaffer sig....

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...