Tullemus Skrevet Juni 21, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2012 Fra Aktive dyrevenners side på facebook: Gordon er løbet væk fra sin hundepasser i Græsted, den 16-6-12. Han bor normalt i Sverige og var på besøg. Gordon er en blanding mellem en cockerspaniel og en bassets. Han er sort med gråligt bryst. Han er sidst set ved Nordea i hovedgaden, natten til tirsdag. Ser man Gordon kan man kontakte ejers søster på tlf:40 46 14 04. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Juni 22, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 22, 2012 Opdatering hentet på FB : Kære alle Eftersøgningen af lille Gordon er indstillet indtil videre. Han er blevet set igen i dag, og han er at finde i en radius af max 150 meter. I går var han meget tæt på hvor han er forsvundet fra, men der er blevet sat et hegn op efter han løb væk, og han kan tydeligvis ikke finde ud af at komme rundt om hegnet det lille pus. Nu er hegnet blevet fjernet så han kan komme ind den samme vej som han løb ud, og vi regner med at den lille fyr snart kommer marcherende ind i stuen som om intet er hændt Han ser godt ud, og ser ikke ud til at lide nogen nød. Grunden til at vi har valgt at indstille eftersøgningen, er at vi er bange for at han vil søge væk fra området hvis vi stresser ham for meget. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
nr 49 Besvaret Juni 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 22, 2012 Krydser fingre for at han bliver indfanget Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Juni 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2012 Endnu en opdatering fra FB, en ikke særlig positiv en. Og her er linket til Gordons efterlysningsgruppe :GRÆSTED - EFTERSØGNING AF GORDON. HJÆLP ØNSKES TAK <3 | Facebook [h=6]STATUS VEDR GORDON - EJER HAR OPGIVET SÅ DER LEDES IKKE AKTIVT EFTER HAM MERE NU ER DER VRKELIGT BRUG FOR NOGEN SOM KAN HJÆLPE!!! Pernille kan ikke komme det næste stykke tid på grund af arbejdet. Og ejer kommer kun til Sjælland hvis hun får besked om at Gordon er gået i fælden. Det er noget værre rod Gordon blev set to gange i lørdags så han er der, og han løber inden for en lille radius. Der er virkeligt brug for alt den hjælp vi kan få hvis Gordon skal blive fundet Er der nogle af jer som kan tage til Græsted og gå nogle ture, gerne med en lille hund ???[/h] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret Juni 25, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 25, 2012 Hvor er det trist. Husker for et par måneder siden en lille rumænsk 5 måneders stak af og har intet positivt hørt om denne efterfølgende. Håber nogle får fingrei ham inden han rammes af en bil. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Juni 27, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2012 Opdatering fra FB, for ca. 4 timer siden. Gordon ( ihvertfald en hund der ligner ham rigtig meget ) er for en lille times tid siden (kl. ca 13-13:15) set ved Tinghusvej i Mårum Tinghuse. Han blev set i haven til nr. 37. Han stak af ud på marken, da de forsøgte kontakt til ham. Han løb ud på marken i retning mod Præstevej som løber mellem Græsted og Mårum....Del venligst...især hvis Ikender nogen i området....Tak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Juli 11, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 11, 2012 Gordon er set flere gange i Mårum området, men er rendt væk hver gang, nogen har forsøgt, at nærme sig ham. Men der ledes stadigvæk aktivt efter ham. Håber snart, de fanger den lille fyr. Netavisen Nordkysten.nu: Gribskov : FORTSTTER FRIVILLIG INDSATS: Stor eftersgning af 'Gordon' Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Drentsche Besvaret Juli 11, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 11, 2012 Håber snart at han bliver fundet/indfanget, stakkels hund. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Oktober 5, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 5, 2012 Jamen er det ikke bare fantastisk :banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan: Er lige inde for, at se hvad der sker i Efterlysningsgruppen for dyr på FB, da jeg få øje på dagens bedste indlæg. Lille Gordon, som har været væk i 3 1/2 måned er fundet og har det efter omstændighederne godt. Han er voldsomt ramt af skab. Ejer er på vej fra Sverige til Danmark efter ham. En clarivoyant havde ellers sagt, at han var død, for noget tid siden og derfor blev eftersøgningen af ham indstillet. Der var dog mange, der ikke rigtig troede på det og de havde heldigvis ret. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bjæf Besvaret Oktober 5, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 5, 2012 Hold da op. Sikke en tur han har været på den lille stakkel. Godt han er blevet fundet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Oktober 5, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 5, 2012 Opdatering fra FB: Kl. 13.30 blev Gordon genforenet med sin ejer Janne. Der var ingen tvivl om, at han kunne kende hende. Sikke en fest. Gordon er nu hjemme i Sverige, hvor der ventede en legekammerat. Gordon skal nu genfinde sig selv, lære sin nye ven at kende og Janne skal have styr på det voldsomme udbrud af skab. Historien kort: I fredags ved 18 tiden blev jeg ringet op af Stine, som havde set min hund ved en byggeplads i Fredensborg. Hun og datteren havde prøvet at kalde ham til dem, men han var blot løbet væk. Da det var ved at være mørkt, bad jeg Stine ringe til mig, næste gang hun spottede Gordon. Derefter sker der lidt forveksling af telefonnr., så jeg hører ikke noget før i morges. Stine kontakter Sussie fra Dyrenes beskyttelse, som kontakter pladsformanden på den byggeplads, hvor Gordon var set. Sussie ser selv Gordon tirsdag aften, sætter fælde op onsdag, men han kan komme ud af fælden 2 gange, da den er for lille. Torsdag aften kommer en større fælde op, og VUPTI Gordon går i den. Sussie har fanget ham. Jeg bliver ringet op i morges kl. 7.10, hvor Sussie fortæller mig, at hun har fundet min hund og til hvilken dyrlæge hun havde indleveret ham til. Jeg flyver afsted, står udenfor døren og venter indtil dyrlægen åbner. Da jeg ser Gordon er jeg ikke i tvivl om at det er ham. Tog et billede af ham, og sendte til Janne. Resten af kun glade smil og mange tåre. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret Oktober 5, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 5, 2012 Herligt, havde godt læst det, og undre mig over at ejeren ikke har gjort mere for at komme til DK for at finde ham. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Oktober 5, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 5, 2012 Herligt, havde godt læst det, og undre mig over at ejeren ikke har gjort mere for at komme til DK for at finde ham. Ja, jeg ville ikke have haft et roligt øjeblik, hvis det var min hund, der var blevet væk. Tror, at ejer har fulgt med fra sidelinjen i eftersøgningsgruppen. Selv om Sverige er lige om hjørnet, så har det nok ikke været nemt, hvis der har været et arbejde, der også skulle passes. Men godt, han nu er kommet indendøre. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
nr 49 Besvaret Oktober 7, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 7, 2012 Dejligt nyt og utroligt at han har klaret sig på egen pote så længe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts