HNP Skrevet Juni 23, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2012 Får følgende når jeg sender en besked: X har overskredet deres lagrede private beskeder og kan ikke acceptere yderligere beskeder, indtil de har frigjort noget plads Men kan jo ligesom ikke skrive til personen at hun skal slette sine beskeder, så jeg kan svare tilbage på beskeden hun har sendt Så hvad gør en klog:confused: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnjaCS Besvaret Juni 23, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 23, 2012 Du kan skrive det på vedkommendes væg Altså "hej X, tøm lige din indbakke, så jeg kan sende dig en privat besked" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Juni 23, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 23, 2012 Du kan skrive det på vedkommendes væg Altså "hej X, tøm lige din indbakke, så jeg kan sende dig en privat besked" Det er faktisk rigtig, rigtig klogt.. Det ville jeg også have gjort Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
HNP Besvaret Juni 23, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 23, 2012 Det er faktisk rigtig, rigtig klogt.. Det ville jeg også have gjort Og hvor finder jeg lige en væg henne? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Juni 23, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 23, 2012 Prøv at trykke på mit navn... Så kommer der en aktivitetsside op og ved siden af den oppe foroven er der et felt med besøgsbeskeder.. Der Og så selvfølgelig bare ved en person du vil skrive det til Men så kan du da lige se hvordan det ser ud... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
HNP Besvaret Juni 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2012 Prøv at trykke på mit navn... Så kommer der en aktivitetsside op og ved siden af den oppe foroven er der et felt med besøgsbeskeder.. Der Og så selvfølgelig bare ved en person du vil skrive det til Men så kan du da lige se hvordan det ser ud... Tak Tak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BassilBerner Besvaret Juni 24, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2012 Eller også laver man en ny tråd med modtagers navn i og skriver at deres indbakke er skidefuld! 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts