AnneMangetal Skrevet Juni 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2012 Fandt dette råd mod tæger på fb siden "Stop dyremishandling": 1/2 l vand. Et bundt urter, f.eks., timian, rosmarin basilikum eller salvie. En citron i skiver To fed presset hvidløg. Giv det hele et opkog i et par minutter. Tag det af varmen, og lad det trække til det er helt koldt. Hæld det på en sprayflaske. Spray din hund i pelsen hver 3. dag eller efter behov, og husk at spray din hund når den har været i vandet eller i bad. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tjikson Besvaret Juni 24, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2012 Virker det? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Juni 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2012 Det vides ikke:-) Men det er vel et forsøg værd? Det er jo relativt billigt.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Juni 25, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 25, 2012 mener du mod flåter? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Juni 25, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 25, 2012 Vover snart et øje og anbefaler ravhalsbånd, mine har haft deres snart 2 uger og har ikke haft nogen flåt i den tid, mod før flere om dagen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret Juni 26, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 26, 2012 Har du et billede af de der ravhalsbånd? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DKWiechert Besvaret Juni 26, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 26, 2012 Vover snart et øje og anbefaler ravhalsbånd, mine har haft deres snart 2 uger og har ikke haft nogen flåt i den tid, mod før flere om dagen de har så heller ikke været ude at gå i snart 2 uger..... Køb et par meter myggenet, wrap hunden ind i dét, et par elastikker rundt ved benene, halen, og hovedet så det biver hvor det skal. Og vupti. Tæge-beskyttet hund. Garanteret giftfri. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Juni 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2012 mine er i skoven mindst to timer om dagen, hvor de løber frit og jagter småvildt (rolig DKW, det er frø og mus og egern), i går så vi så en flåt kravle AF Isak! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Juni 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2012 Har du et billede af de der ravhalsbånd? Jeg har 5 hunde og der er 5 modeller, så hver hund har sin egen model Skovflåter halsbånd hund - Naturens egen skovflåterbeskytter Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret Juni 28, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 28, 2012 Det lyder spændende, jeg vil gerne høre mere om det når de har haft det lidt længere tid. Jeg har rav liggende mener jeg, så jeg kan lave et par stykker... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret Juni 28, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 28, 2012 Køb et par meter myggenet, wrap hunden ind i dét, et par elastikker rundt ved benene, halen, og hovedet så det biver hvor det skal. Og vupti. Tæge-beskyttet hund. Garanteret giftfri. Haha, mod det holder i længden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DKWiechert Besvaret Juni 28, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 28, 2012 det gør det hvis du gaffataper benene sammen på kræet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tesito Besvaret Juni 28, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 28, 2012 det skal jeg da lige kigge nærmere på fordi jeg er ik meget for alle de pipetter.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Juni 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 28, 2012 Det er ved at være et par uger siden Bella fik sin bayvantic, så flåterne melder sig nok snart på banen. Jeg skal nok bringe en anmeldelse når det har været i brug, men det ville være dejligt hvis andre også ville prøve det og melde tilbage:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts