CrazyDogLady Skrevet Juni 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2012 Nogen der kan anbefale en hundekiropraktor her i jylland, meget gerne i midt/vest... Har prøvet at google, men synes kun jeg kan finde nogen på fyn og sjælland... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Spilop Besvaret Juni 24, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2012 Jeg bruger Regitze Rising engang imellem hun er fra Risskov Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Juni 25, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 25, 2012 Jeg har ikke selv erfaring med dem, men Peter(? mener jeg han hedder) fra Nordre dyrehospital i Lystrup bruger LL. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Spilop Besvaret Juni 25, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 25, 2012 Han hedder Jacob Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret Juni 25, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 25, 2012 Jeg bruger Regitze Rising engang imellem hun er fra Risskov Jeg har ikke selv erfaring med dem, men Peter(? mener jeg han hedder) fra Nordre dyrehospital i Lystrup bruger LL. Tak begge to. Det er bare for langt væk til jeg kan nå det på en hverdag Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst GitteS Besvaret Juni 25, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 25, 2012 Jacob fra lystrup Nordre Dyrehospital bruger vi. Vi kører gerne fra Odense to gange om måneden for at komme op til ham. Han er suverænt dygtig og har altid god tid. Kan klart anbefales. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret Juni 25, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 25, 2012 Jacob fra lystrup Nordre Dyrehospital bruger vi. Vi kører gerne fra Odense to gange om måneden for at komme op til ham. Han er suverænt dygtig og har altid god tid. Kan klart anbefales. Men igen, så har jeg ikke en hverdag der kan klare en tur derop... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Juni 25, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 25, 2012 Han hedder Jacob Pft der er ikke langt fra Peter til Jacob Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret Juni 25, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 25, 2012 Jeg bruger Regitze Rising engang imellem hun er fra Risskov Hende bruger vi også:5up: - og hende kan jeg kun varmt anbefale!!!!:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Juni 25, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 25, 2012 Der er også en på Varde Dyrehospital, som jeg har hørt godt om. Men det er jo også lidt af en rejse for jer. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret Juni 25, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 25, 2012 Der er også en på Varde Dyrehospital, som jeg har hørt godt om. Men det er jo også lidt af en rejse for jer. Ja og når jeg først er hjemme i Holstebro (for at hente hunden) så er jeg dernede omkring kl 17:30... det duer ligesom ik... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret Juni 25, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 25, 2012 Ja og når jeg først er hjemme i Holstebro (for at hente hunden) så er jeg dernede omkring kl 17:30... det duer ligesom ik... Har du aldrig nogen ugentlige fridag? De fleste kiropraktorer er desværre sådan nogen, som ikke arbejder, når vi andre har fri om aftenen. Regitze konsulterer kun om mandagen, hvilket er super heldigt for mig, da det er min ugentlige fridag. Ellers ville jeg heller ikke have nogen mulighed for at komme afsted. Hvem af dem er det egentligt, du gerne vil have set efter? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret Juni 25, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 25, 2012 Har du aldrig nogen ugentlige fridag? De fleste kiropraktorer er desværre sådan nogen, som ikke arbejder, når vi andre har fri om aftenen. Regitze konsulterer kun om mandagen, hvilket er super heldigt for mig, da det er min ugentlige fridag. Ellers ville jeg heller ikke have nogen mulighed for at komme afsted. Hvem af dem er det egentligt, du gerne vil have set efter? Ingen ugentlig fridag... har ikk kigget andet end placering af klinikken... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Juni 25, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 25, 2012 SÅ er der jo moonSISters hundemassage..Christian laver jo osteopatisk behandling, som er en blid kiropraktik form. Og Han har åben til 20 alle hverdage.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret Juni 26, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 26, 2012 SÅ er der jo moonSISters hundemassage..Christian laver jo osteopatisk behandling, som er en blid kiropraktik form. Og Han har åben til 20 alle hverdage.. Og hans klinik ligger ved Hadsten, ja? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret Juni 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2012 Nærmere Hinnerup... SOLKÆRVEJ 21, 8382 HINNERUP Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret Juni 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2012 SÅ er der jo moonSISters hundemassage..Christian laver jo osteopatisk behandling, som er en blid kiropraktik form. Og Han har åben til 20 alle hverdage.. Ham har jeg også hørt rigtig, rigtig meget godt om! Adfærdsbehandleren vi brugte ifbm. Bamse og hans reaktion på andre hunde, har jeg lært at kende privat og fik Christian anbefalet, fordi han havde lavet mindre "mirakler" på både hendes egen og klienters hunde. Og så er det en ret fair pris for alt det han kan tilbyde af behandling. Så vi regner med at køre op og få tjekket Bamse igennem, når engang jeg lige har en fridag igen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Juni 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2012 Ham har jeg også hørt rigtig, rigtig meget godt om!Adfærdsbehandleren vi brugte ifbm. Bamse og hans reaktion på andre hunde, har jeg lært at kende privat og fik Christian anbefalet, fordi han havde lavet mindre "mirakler" på både hendes egen og klienters hunde. Og så er det en ret fair pris for alt det han kan tilbyde af behandling. Så vi regner med at køre op og få tjekket Bamse igennem, når engang jeg lige har en fridag igen. JA Christian er bestemt værd at kømme ved. Helt ærlig, meget rolig og med god tid, selvom de næsten altid har fuldt booked. MYsla er kommet der det sidste halve år. Tag og få tjekket yoda også, så meget Kan forebygges ved hvalpe. Og Christian retter hele hvalpe kuld. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret Juni 27, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2012 Synes bare 1 time og 40 min er langt hver vej, når jeg i forvejen kører 2*45 min Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts