Hop til indhold

Kiropraktor - hund - jylland


Recommended Posts

Gæst GitteS

Jacob fra lystrup Nordre Dyrehospital bruger vi. Vi kører gerne fra Odense to gange om måneden for at komme op til ham. Han er suverænt dygtig og har altid god tid. Kan klart anbefales.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja og når jeg først er hjemme i Holstebro (for at hente hunden) så er jeg dernede omkring kl 17:30... det duer ligesom ik...

 

Har du aldrig nogen ugentlige fridag? De fleste kiropraktorer er desværre sådan nogen, som ikke arbejder, når vi andre har fri om aftenen. Regitze konsulterer kun om mandagen, hvilket er super heldigt for mig, da det er min ugentlige fridag. Ellers ville jeg heller ikke have nogen mulighed for at komme afsted.

 

 

 

Hvem af dem er det egentligt, du gerne vil have set efter?

Link til indlæg
Del på andre sites

Har du aldrig nogen ugentlige fridag? De fleste kiropraktorer er desværre sådan nogen, som ikke arbejder, når vi andre har fri om aftenen. Regitze konsulterer kun om mandagen, hvilket er super heldigt for mig, da det er min ugentlige fridag. Ellers ville jeg heller ikke have nogen mulighed for at komme afsted.

 

 

 

Hvem af dem er det egentligt, du gerne vil have set efter?

 

 

Ingen ugentlig fridag... har ikk kigget andet end placering af klinikken...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
SÅ er der jo moonSISters hundemassage..Christian laver jo osteopatisk behandling, som er en blid kiropraktik form. Og Han har åben til 20 alle hverdage..

 

Ham har jeg også hørt rigtig, rigtig meget godt om!

Adfærdsbehandleren vi brugte ifbm. Bamse og hans reaktion på andre hunde, har jeg lært at kende privat og fik Christian anbefalet, fordi han havde lavet mindre "mirakler" på både hendes egen og klienters hunde.

 

Og så er det en ret fair pris for alt det han kan tilbyde af behandling.

 

Så vi regner med at køre op og få tjekket Bamse igennem, når engang jeg lige har en fridag igen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ham har jeg også hørt rigtig, rigtig meget godt om!

Adfærdsbehandleren vi brugte ifbm. Bamse og hans reaktion på andre hunde, har jeg lært at kende privat og fik Christian anbefalet, fordi han havde lavet mindre "mirakler" på både hendes egen og klienters hunde.

 

Og så er det en ret fair pris for alt det han kan tilbyde af behandling.

 

Så vi regner med at køre op og få tjekket Bamse igennem, når engang jeg lige har en fridag igen.

 

JA Christian er bestemt værd at kømme ved. Helt ærlig, meget rolig og med god tid, selvom de næsten altid har fuldt booked. MYsla er kommet der det sidste halve år. Tag og få tjekket yoda også, så meget Kan forebygges ved hvalpe. Og Christian retter hele hvalpe kuld.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...