Gæst o1camilla Skrevet Juni 26, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2012 hejsa alle sammen. Vi får vores lille charmetrold i uge 29. alt er parat til hun kommer til sit nye hjem. Men jeg har efter at have stirrede mig blind på div. hunde sider, stadig ikke fundet "navnet" til den lille charmetrold. Hun er en blanding af staffordshire bulterrier og formel 1 labrador. håber I vil hjælpe lidt med navne "let the game begin" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Christine-toft Besvaret Juni 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2012 Prøv at se denne tråd http://www.hunde-forum.dk/lost-snak/2428-hvad-vil-du-gerne-hedde-lille-hund.html måske du kan finde inspiration. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Juni 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2012 Hun er yndig ud over enhver beskrivelse - hun måtte gerne bo hos mig Jeg synes hun skal hedde Lotus Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NickiA Besvaret Juni 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2012 ingen navnehjælp herfra jeg er selv på bar grund, men ihhh hvor er hun smuk smuk :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst o1camilla Besvaret Juni 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2012 Christine, har luret den igennem, men syntes det er svært at finde det helt unikke navn Ja hun er smuk og en charmetrold jeg har tabt mit hjerte til den bette vapse Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Bernerfan Besvaret Juni 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2012 Hun er yndig ud over enhver beskrivelse - hun måtte gerne bo hos mig Jeg synes hun skal hedde Lotus Jeg synes faktisk, du har ret! Og hvor er hun i øvrigt en yndig lille nips. :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Louisen Besvaret Juni 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2012 Jeg synes, at hun ligner en Kita. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Nano Besvaret Juni 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2012 Sidder lige med nogle stykker som gerne vil komme med forslag hehe. Vi sidder lige og brainer over mest hvide ting. Ikke alle er lige gode synes jeg: Snehvide = Hvid smuk prinsesse... Crunch = efter den der hvide chokoladebar med mælk Snowball Rosa er sødt synes jeg selv... Ymer eller kvark - men nok mest drengenavne eller hvad? Lilje/lilly Kokos Melis Perle Cloudy Bianco (hvid på italiensk) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Nano Besvaret Juni 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2012 Biely (hvid på slovakisk) Bela (hvid på slovensk) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret Juni 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2012 Hun er yndig ud over enhver beskrivelse - hun måtte gerne bo hos mig Jeg synes hun skal hedde Lotus Du har helt ret!! Hun ligner bare at hun skal hedde Lotus! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Howlucky Besvaret Juni 30, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 30, 2012 Hun er da en Carla.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
anne-lise hansen Besvaret Juli 1, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 1, 2012 det kan da være at hun selv "fortæller " sit navn når I har fået hende hjem ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts