Hop til indhold

Hjælp, ødelagt tråd?


Umulia
 Share

Recommended Posts

Jeg kan godt, med lidt tålmodighed, komme ind på side 8, men jeg kan så ikke derfra, få lov at citere og besvare indlæg..

 

Korvis, i dit indlæg er der bare et rødt kryds hvor der skulle være et billede..

 

Hmm... Men moderatorerne er sat på sagen nu. Og jeg er ikke mere så heelt sikker på at det udelukkende er min skyld! Jeg var måske bare det forkerte sted på det forkerte tidspunkt! :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har flyttet tråden og skrevet et test indlæg... Men jeg kan stadig ikke røre ved Korvis' indlæg - jeg ved selvfølgelig ikke om jeg kan gøre noget ved nogle af de andre indlæg - har ikke prøvet :hmm:

 

Håber nogen af de andre gi'r tilladelse til at du rører ved deres... For så længe det kun er mit I ikke kan røre ved, så føler jeg mig sq alligevel lidt skyldig... :cry: Har godt set at du har flyttet tråden, men jeg kan stadig ikke komme ind på siden.

 

Lidt sjovt - er det kun os der har prøvet at lægge noget op på siden, der ikke kan komme ind på den? Umulia, mig og Gryn, hvis jeg ikke ta'r fejl? Aussiepower og dig har ikke lagt noget ind, og I kan godt komme ind på siden...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...