Hop til indhold

Tæve søges til Parring


Gæst Lukas2003
 Share

Recommended Posts

Selv om jeg tidligere har befundet mig en del på Jubii, så er det faktisk aldrig lykkedes mig at finde ud af hvad ordet "popcorntråd" dækker over :oops: Kan du udvide min horisont? :mrgreen:

 

Man sætter sig godt til rette med en skål varme popcorn og lader sig underholde = Popcorntråd :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 333
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Arrrh, det kunne I da godt have sagt noget før, tænk på hvor mange skåle popcorn jeg nu er gået glip af :megaked:

 

 

Sølle bette ven da :ae: - med tanke på hvad man OGSÅ kan spise til en popcorntråd er det næsten traumatisk ikk'?

Jeg er MEGET empatisk her!

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er da utroligt så mange ting du skal hjælpes med!

 

 

 

:mrgreen:

 

Så skulle du møde hende irl. :lol:

 

Det var da utroligt som I sidder og muntrer jer over en som ikke kan forsvare sig fordi hun er ude i samfundet og være med til at redde liv a1319.gifa045.gif

 

Nå, undskyld. Jeg keder mig bare. :gab:

 

Så meget faktisk, at jeg sidder her og snakker med mig selv. :roll::shock:

 

Hmm, jeg tror faktisk at der er en diagnose for det der... :hmm::mrgreen: .... Nå ja... SKIZO!!!!! :mrgreen:

Redigeret af Nollike
Link til indlæg
Del på andre sites

Det var da utroligt som I sidder og muntrer jer over en som ikke kan forsvare sig fordi hun er ude i samfundet og være med til at redde liv a1319.gifa045.gif

Jamen gud Nollike!!!!, er du her?. :shock:

 

Jeg troede egentlig ikke at man kunne redde liv med en "skrivemaskine" men man bliver så klog af at komme herinde. :-D

 

Hmm, jeg tror faktisk at der er en diagnose for det der... :hmm::mrgreen:

Ja, det er jeg også bange for. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen gud Nollike!!!!, er du her?. :shock:

 

Jeg troede egentlig ikke at man kunne redde liv med en "skrivemaskine" men man bliver så klog af at komme herinde. :-D

 

 

Ja, det er jeg også bange for. :lol:

 

Selvfølgelig kan man det!!! Vi er alle vigtige brikker i dette spil, at du bare ved det (og sig det ikke til nogen, men nogle af lægerne er så ubehjælpsomme at man godt kunne blive bange for at det ville gå helt op i hat og briller uden sygeplejersker og sekretærer u075.gif)

 

Din diagnose er sat på efterfølgende :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja nu er det jo nogle gange gået ud over Nolika. Hun skulle jo nødig få et trauma. Så jeg syntes hun er fredet i aften. :lol::mrgreen:

 

Jeg kan se at du som en undtagelse fra flertallet herinde er så godt opdraget til at vide at man ikke sparker til en som ikke kan forsvare sig pga. arbejdspres (jeg er lige nødt til at skrive det lidt om, for jeg ligger trods alt ikke ned :mrgreen:) så TAK søde Jane :kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...