Hop til indhold

Tæve søges til Parring


Gæst Lukas2003
 Share

Recommended Posts

  • Svar 333
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg kan se at du som en undtagelse fra flertallet herinde er så godt opdraget til at vide at man ikke sparker til en som ikke kan forsvare sig pga. arbejdspres (jeg er lige nødt til at skrive det lidt om, for jeg ligger trods alt ikke ned :mrgreen:) så TAK søde Jane :kys:

 

Er det det der kolosale arbejdspres der gør at du sidder og skrive indlæg her på H-F :confused:

 

 

 

 

 

:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg læste med interesse.

Jeg fniste

Jeg rullede med øjnene og grinte lidt.

 

Så blev jeg dybt foraget over et sprog man tillader sig at fører, og var meget tæt på at hoppe helt ud af tråden.........men heldigvis gjorde jeg det ikke.

 

Og så gik jeg de sidste 4 sjove sider med :mrgreen:

Og det var sq sjove :blink:

 

 

Jeg endte også med en hovedpine, fordi det at tænke er ikke mit speciale.....og slet ikke at skulle tage stilling til, hvad jeg siger om min bastard næste gang folk spørger om det er en broholmer :mrgreen:

 

Så hvis i kommer til Ringe, og i en ser en lille rund pige med en broholmer lignende hund i hånden, og hun kigger på jer og løber sin vej, så er det mig, og i har haft et spørgende udtyk i øjnene :mrgreen:

 

 

Hvorfor er det egentlig ALTID de samme der får en tråd total off topic?

 

Tante :kys:

nolikke :kys:

Ascha :kys:

 

Hvotil der er kommet 2 nyankomne hærgere i denne tråd.

 

Vi byder chr og DKW velkommen til "Offtopic maker" jobbet :-P

  • Like 2
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg læste med interesse.

Jeg fniste

Jeg rullede med øjnene og grinte lidt.

 

Så blev jeg dybt foraget over et sprog man tillader sig at fører, og var meget tæt på at hoppe helt ud af tråden.........men heldigvis gjorde jeg det ikke.

 

Og så gik jeg de sidste 4 sjove sider med :mrgreen:

Og det var sq sjove :blink:

 

 

Jeg endte også med en hovedpine, fordi det at tænke er ikke mit speciale.....og slet ikke at skulle tage stilling til, hvad jeg siger om min bastard næste gang folk spørger om det er en broholmer :mrgreen:

 

Så hvis i kommer til Ringe, og i en ser en lille rund pige med en broholmer lignende hund i hånden, og hun kigger på jer og løber sin vej, så er det mig, og i har haft et spørgende udtyk i øjnene :mrgreen:

 

 

Hvorfor er det egentlig ALTID de samme der får en tråd total off topic?

 

Tante :kys:

nolikke :kys:

Ascha :kys:

 

Hvotil der er kommet 2 nyankomne hærgere i denne tråd.

 

Vi byder chr og DKW velkommen til "Offtopic maker" jobbet :-P

 

 

Hvor er det ærgerligt du har præcis 2000 karmapoint, jeg vil nødig ødelægge det fine indtryk ved at give dig flere for et godt indlæg :mrgreen:, for det er en fantastisk pointe. Det er nemlig altid de andre :engel::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er det ærgerligt du har præcis 2000 karmapoint, jeg vil nødig ødelægge det fine indtryk ved at give dig flere for et godt indlæg :mrgreen:, for det er en fantastisk pointe. Det er nemlig altid de andre :engel::mrgreen:

 

Og nu er DU en af de andre også :mrgreen::blink:

 

Med dette kommer retten til at give de andre, ud over dig, skylden for alt også :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hva så "tøser"

 

Skal købe et nyt tæppe til datterens værelse i morgen - hvad kan jeg tillade mig at sige til ekspedienten uden at fornærme ham eller producenten ?

 

God dag - jeg vil gerne se på :

 

Et tæppe ?

Et ægte tæppe ?

Et tæppe der er ægte ?

 

:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hva så "tøser"

 

Skal købe et nyt tæppe til datterens værelse i morgen - hvad kan jeg tillade mig at sige til ekspedienten uden at fornærme ham eller producenten ?

 

God dag - jeg vil gerne se på :

 

Et tæppe ?

Et ægte tæppe ?

Et tæppe der er ægte ?

 

:engel:

 

Ærligt talt, hvis din datter er et barn, så vil jeg nu foreslå et god gammeldaws bastart-tæppe. Det koster ikke det halve af et ægte tæppe, men dog lige så meget som det ny-lancerede; tæppe, der er ægte. Et tæppe er jo naturligvis udelukket, da det hverken smager af fugl eller fisk...:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor

Hva så "tøser"

 

Skal købe et nyt tæppe til datterens værelse i morgen - hvad kan jeg tillade mig at sige til ekspedienten uden at fornærme ham eller producenten ?

 

God dag - jeg vil gerne se på :

 

Et tæppe ?

Et ægte tæppe ?

Et tæppe der er ægte ?

 

Tjah, du kunne jo bede om at se på et tæppe til et

 

børneværelse

et teenageværelse

et tøsetæppe eller hvad du selv synes.

 

Eller du kan bede om at se på et tæppe med dokumentation for dets oprindelse.

Jeg ved ikke om man kan købe blandingstæpper for så kunne du jo bede om at se på et blandingstæppe fra to eller flere forskellige områder...

 

Eller du kan selv gå rundt og finde dit favorit tæppe i Tæppeland

 

Hvordan synes du selv det går? :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Tjah, du kunne jo bede om at se på et tæppe til et

 

børneværelse

et teenageværelse

et tøsetæppe eller hvad du selv synes.

 

Eller du kan bede om at se på et tæppe med dokumentation for dets oprindelse.

Jeg ved ikke om man kan købe blandingstæpper for så kunne du jo bede om at se på et blandingstæppe fra to eller flere forskellige områder...

 

Eller du kan selv gå rundt og finde dit favorit tæppe i Tæppeland

 

Hvordan synes du selv det går? :-)

 

Hmmmm Hvis det ikke er et ægte tæppe, så må det jo være et uægte tæppe og så er det vel en kopivare :hmm:Det kan man komme i fængsel (næsten) for at lege med, specielt hvis du direkte beder om det, da du så ikke kan påstå du handlede i god tro.

 

 

:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tjah, du kunne jo bede om at se på et tæppe til et

 

børneværelse

et teenageværelse

et tøsetæppe eller hvad du selv synes.

 

Eller du kan bede om at se på et tæppe med dokumentation for dets oprindelse.

Jeg ved ikke om man kan købe blandingstæpper for så kunne du jo bede om at se på et blandingstæppe fra to eller flere forskellige områder...

 

Eller du kan selv gå rundt og finde dit favorit tæppe i Tæppeland

 

Hvordan synes du selv det går? :-)

 

Mange tæpper er jo sammensat af blandet materiale, så et blandingstæppe vil jeg da absolut mene er en realistisk mulighed.

 

Et tæppe med dokumentation...altså et ægte tæppe, må man da forvente har et ægthedsbevis med sig som f.eks. en Mulberry taske har det. Bare så man kan skelne den fra de talrige Mulberry-kopier på markedet...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...