Hop til indhold

Tour de France 2012


Umulia
 Share

Recommended Posts

  • Svar 121
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

OMG! Jeg ved ikke om de sagde forkert i Nyhederne her til morgen, eller om det var mig, der hørte forkert, men jeg har hele formiddagen undret mig over hvorfor stakkels Frank Schleck ikke må tage Cipramil (lykkepiller) :lol: Det viser sig at det, han har taget er "Xipamid" (vanddrivende).

 

Nå men, ud med ham. Han har ikke udrettet det store alligevel i år.

Link til indlæg
Del på andre sites

OMG! Jeg ved ikke om de sagde forkert i Nyhederne her til morgen, eller om det var mig, der hørte forkert, men jeg har hele formiddagen undret mig over hvorfor stakkels Frank Schleck ikke må tage Cipramil (lykkepiller) :lol: Det viser sig at det, han har taget er "Xipamid" (vanddrivende).

 

Nå men, ud med ham. Han har ikke udrettet det store alligevel i år.

 

Haha - det havde givet meget mere mening, hvis det var lykkepiller

- mangler lillebror i år, kører ikke med om placering, har ikke fået løn, er havnet på et hold med mange problemer... osv.. der er da problemer nok, som kunne berettige lykkepiller :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Greyhounds
Savner Tv2 og touren :megaked:

 

Har ellers ikke savnet tv overhovedet, så har sagt til manden at det ikke haster at få det der parabol-noget op og køre. Men lige touren, dét savner jeg altså.

Er der ikke et sted man kan streame fra? Gratis? :engel:

 

Du kan se det på steephill.tv - der er live tv, ganske vist på italiensk eller belgisk men det er cykelløb.

Link til indlæg
Del på andre sites

uhha, frank schleck, endnu end yndlingsantipati, han mener klart nok, at han er blevet forgiftet :lol: jeg elsker deres syge undskyldninger. nåmen, jeg begræder det i hvert fald ikke. det går sgu dårligt for det hold, hva?

 

Ja, det hold har da nogle seriøse begyndervanskeligheder og mon ikke de punkterer helt meget snart

- jeg er heller ikke schleck-fan og kan sagtens undvære både ham og lillebror

og forgiftet :lol: lyder vildt og dramatisk ...

Link til indlæg
Del på andre sites

flere festlige dopingundskyldninger: Ekstra Bladet - Doping: De vildeste lgnehistorier

 

vi har glemt at snakke om, hvor skøn jens voigts engelsk er. det er hvert eneste år en af mine største tourfornøjelser. de interviewede ham i går, det var virkelig optur, han er nok noget af det tyskeste der findes, han taler præcis som min fætter olaf fra hamburg.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Greyhounds

Men hvis man ser lidt væk fra favoritterne som lukrerer på deres enkeltstart og et stærkt hold er der da masser af mod og initiativ i Pierre Rolland, Frederik Kessiakov, Thomas Voeckler, Chris Anker Sørensen, Samuel Sanchez (desværre udgået) og ikke mindst Michael Mørkøv. De er da sådan nogle typer der skaber udbrud og interesse. Wiggins og Sky holdet er for kontrolleret - jeg gad godt se Froome få frie tøjler. Bare for at se hvad han er lavet af.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg sad og tænkte det samme i går under etapen - det er sgu blevet noget kedeligt. Man udråber nærmest vinderen på forhånd og det retter de sig ind efter.

 

Og så er der selvfølgelig lige de "gale tosser", som Gråhund skriver om, men det er kun fordi de får lov af det førende hold.

Cykelløb er blevet for meget en holdsport - det var sjovere den gang man kørte sin egen chance.

 

Men hvis man ser bort fra tøsedrengene i klassementet, så var etapen i går rigtig skæg og skide godt kørt af både Chris og Vockler. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes godt nok der efterhånden er langt mellem snapsene i TdF :???: Der har ikke været en favorit med mod og mandshjerte til at angribe i bjergene siden Michael Rasmussen. De sidder bare på cruise control og vil have det overstået - tøsedrenge :drille:

 

En flok svagpissere med alle de to hviledage!

 

Kedeligt i år..

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...