Gæst bøvle Skrevet Juli 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2012 Hvordan er det nu med rå kylling ? Må hundene gerne få det med ben og det hele, blev i tvivl om benene flænser og er dårligt for dem, men er det ikke når det er kogt kylling, at det er farligt?:hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Juli 2, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 2, 2012 Absolut intet problem, så længe det er råt! Det er det tilberedte, man skal passe på med - jeg giver generelt ingen ben, der har været tilberedt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bøvle Besvaret Juli 2, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 2, 2012 Tak for dit svar:klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Juli 2, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 2, 2012 Tak for dit svar:klap: Velbekommen! Det er en af Møffes livretter :mums: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dina Besvaret Juli 2, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 2, 2012 Hvordan er det nu med rå kylling ? Må hundene gerne få det med ben og det hele, blev i tvivl om benene flænser og er dårligt for dem, men er det ikke når det er kogt kylling, at det er farligt?:hmm: Årsagen til, at hunde gerne må få rå kyllingeben er, at disse er bløde og bøjelige. Så snart kyllingeben (og andre ben) tilberedes, bliver de "skøre" og kan splintre og lave en farlig ravage inden i en hund. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret Juli 2, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 2, 2012 Så man kan købe en bakke biilige kyllingelår på tilbud og hive en op af fryseren og give hunden som tyggeben? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juli 2, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 2, 2012 Så man kan købe en bakke biilige kyllingelår på tilbud og hive en op af fryseren og give hunden som tyggeben? Jeps sagtens, det får Luna ofte. Og Ace kunne få en kyllingevinge, hvis du kan finde dem. Selvfølgelig skal de ikke være marinerede. Ellers kan han prøve et underlår.. Dvs til Luna køber jeg de poser med "kyllingelår med ryg". De er ofte på tilbud Men du skal så tage tørfoderet fra. Tyggeben er måske så meget sagt, det tager Luna max 2 minutter at æde et kyllingelår med ryg. De vejer ca 3-4-500 gram pr styk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Juli 2, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 2, 2012 Så man kan købe en bakke biilige kyllingelår på tilbud og hive en op af fryseren og give hunden som tyggeben? Sagtens. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mou Besvaret Juli 2, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 2, 2012 Jeps sagtens, det får Luna ofte. Og Ace kunne få en kyllingevinge, hvis du kan finde dem. Selvfølgelig skal de ikke være marinerede. Ellers kan han prøve et underlår.. Dvs til Luna køber jeg de poser med "kyllingelår med ryg". De er ofte på tilbud Men du skal så tage tørfoderet fra. Tyggeben er måske så meget sagt, det tager Luna max 2 minutter at æde et kyllingelår med ryg. De vejer ca 3-4-500 gram pr styk Det samme med Freja .Alt efter vægt på kylling regulere jeg hendes tørpiller Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dina Besvaret Juli 2, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 2, 2012 Så man kan købe en bakke biilige kyllingelår på tilbud og hive en op af fryseren og give hunden som tyggeben? Nemlig. Jeg er så bare en hyler, der foretrækker at tø benene op først. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret Juli 2, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 2, 2012 Tak allesammen... nå troede egentlig det tog længere tid for dem om at spise... hmm... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Halen Besvaret Juli 6, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 6, 2012 Når der står kylling på menuen herhjemme er det gerne unghane på 1600g. Jeg skærer lår og bryst fra til huset og resten (skrog og vinger) er til hundene. Alle bliver glade . Til jul deler jeg en and i to stykker og hundene får hver deres del. Det plejer at være en ret stor success Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
HNP Besvaret Juli 6, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 6, 2012 Min får kylling direkte fra frost. Men synes godt hun kunne være lidt længere tid om det, for der er ikke meget tyggeben over 5-6 min. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Potemis Besvaret Juli 6, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 6, 2012 Kan man godt give dem rå kylling når de får tørkost? Bliver de små mavser så ikke skidt tilpas? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
HNP Besvaret Juli 6, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 6, 2012 Kan man godt give dem rå kylling når de får tørkost? Bliver de små mavser så ikke skidt tilpas? Min får ikke dårlig mave af det, men har også indtryk af hendes mave er ret stærk. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juli 6, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 6, 2012 Kan man godt give dem rå kylling når de får tørkost? Bliver de små mavser så ikke skidt tilpas? Det kan du godt, men jeg ville give det optøet. Og så ikke i samme måltid som tørfoder '*************************** Jeg tøer det normalt op, men det er måske mere fordi kolde ting isner i mine tænder og jeg tænker at det måske oss kunne gøre det på hunde:engel: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juli 6, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 6, 2012 Tak allesammen... nå troede egentlig det tog længere tid for dem om at spise... hmm... Måske for Ace, men Katla burde ikke være mange minutter om det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Jaffa Besvaret Juli 7, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 7, 2012 Kan man godt give dem rå kylling når de får tørkost? Bliver de små mavser så ikke skidt tilpas? Tror egentlig det helt afhænger af hunden. Jeg har opgivet at fodre Cille udelukkende med råt, men et kyllingelår i ny og næ vil hun gerne ha'. Hun er et bette nips på 2 kg, og det tager hende ikke meget mere end 10 minutter at ondulere sådan et. Havde egentlig opgivet at give hende andre slags ben, men en veninde jeg har, har lige hentet en kvart ko. Der bad jeg hende tage nogle mindre knogler med hjem, og gu' hjælpe mig om ikke Cille kastede sig over et ribben. Det var slikket helt rent efter kort tid, og selve benet har hun stadig vildt meget fornøjelse af. Gitte Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts