Hop til indhold

Udstilling i Ballerup den 20-21 sep - hvem kommer ?


Gæst Gucci
 Share

Recommended Posts

Ingen grund til bandanaer, du kigger bare efter den hoppende hund :mrgreen:

 

Det kan godt være at du har ret i at det vil være som at tisse i bukserne at udlevere hende... :genert:

 

:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 164
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg overvejer at komme og kigge lørdag... også for at komme lidt ud og væk fra det hele :(

 

Men har I ikke en link, så jeg lige kan se adr. tider for racer og sådan???

 

Nollike: sender dig lige en sms om jeg kommer, og så skal jeg nok finde dig hvis jeg kommer :-D

 

Ej det kunne altså være smadder hyggeligt :-D

 

(Du skal ikke tage dig af hvis jeg får tårer i øjnene når jeg ser dig uden Kimba, sådan er jeg bare :oops:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg overvejer at komme og kigge lørdag... også for at komme lidt ud og væk fra det hele :(

 

Men har I ikke en link, så jeg lige kan se adr. tider for racer og sådan???

 

Nollike: sender dig lige en sms om jeg kommer, og så skal jeg nok finde dig hvis jeg kommer :-D

 

 

http://www.dansk-kennel-klub.dk/1116

 

Forneden ligger en PDF-fil med ringlister til de to dage..

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er vi kommet hjem fra udstilling og besøg og er smadder flade og vi har ikke engang udstillet :lol:

 

Det var virkeligt hyggeligt lige at hilse på de HF´ere, der var derinde - det er super skønne hunde i har :lun:

 

 

De billeder jeg tog i hallen er blevet møgdårlige :cry: Det er kun dem af Noomi, der er blevet ok og dem får Annette lige selv lov til evt at poste ;-)

 

 

Der var MANGE lækre hunde :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kl. 10 er MEGET tidligt ...

 

Nu kan jeg heldigvis overnatte i rødovre - ellers skulle jeg jo op kl. skod for at komme fra skanderby til Ballerup inden kl. 10 ...

 

Og ja - den der Fantastic Bellamia er Bimsen ;D

 

Og hun var sgu fantastic i dag den bette ... bedste tævehvalp - bedste hvalp i racen ... med roset og alt muligt :lun:

 

Og Janni siger, at jeg ikke må sige noget om, hvor mange konkurrenter der var :oops:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke til Freudika, Nollike og hvis der er andre der kom-så-og sejrede. n025.gif

 

Det var en hyggelig dag og det var dejligt at møde jer allesammen. Specielt var jeg glad for at se BlackGSD, derude (håber det hjalp lidt at komme ud- jeg havde aldrig klaret det, skal jeg lige sige).

 

Jeg bliver nok hjemme idag, for jeg stod op med en forkølelse og Thailo syntes pludselig ikke det var spor sjovt at se på boder, igår. En storpudel lod lige sine frustrationer gå ud over ham og jeg tror ikke engang Thailo havde lagt mærke til at der stod en hund, så han blev faktisk lidt chokeret. Ærgeligt. :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke til Freudika, Nollike og hvis der er andre der kom-så-og sejrede. n025.gif

 

Det var en hyggelig dag og det var dejligt at møde jer allesammen. Specielt var jeg glad for at se BlackGSD, derude (håber det hjalp lidt at komme ud- jeg havde aldrig klaret det, skal jeg lige sige).

 

Jeg bliver nok hjemme idag, for jeg stod op med en forkølelse og Thailo syntes pludselig ikke det var spor sjovt at se på boder, igår. En storpudel lod lige sine frustrationer gå ud over ham og jeg tror ikke engang Thailo havde lagt mærke til at der stod en hund, så han blev faktisk lidt chokeret. Ærgeligt. :(

 

Også tillykke herfra:-D

 

Øv hvor surt.. Det er sgu træls at folk ikke har bedre styr på deres hunde. Især sådan et sted:(

 

Jeg har normalt Luna med som gæstehund, men ikke i går.. Synes dælme det er for dyrt.. og penge er ikke det jeg har mest af i øjeblikket:-)

 

Jeg håber I kan få det vendt hurtigt igen, så Thailo ikke tager varig "skade".

 

God dag og knæk og bræk til dem, der skal udstille i dag:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Øv hvor surt.. Det er sgu træls at folk ikke har bedre styr på deres hunde. Især sådan et sted:(

Tror nu nok hun havde styr på den, det er jo bare svært når der er så lidt plads og hundene bliver trætte (klokken var over tre). Men jeg synes godt nok at det må være hårdt for pelshundene :megaked:(især pudler).

 

Jeg har normalt Luna med som gæstehund, men ikke i går.. Synes dælme det er for dyrt.. og penge er ikke det jeg har mest af i øjeblikket:-)

Og igår var det da meget dyrt. Der sad en i teltet som insisterede på at jeg også skulle have en billet. 175kr kostede det ialt. :???:

 

Jeg håber I kan få det vendt hurtigt igen, så Thailo ikke tager varig "skade".

Det er faktisk en ny oplevelse for mig. Jeg kan ikke huske at jeg nogensinde har stået med Thailo hvor han bare har nægtet at følge med mig. Må lige lægge hovedet i blød til næste gang vi skal afsted men heldigvis har han knyttet oplevelsen til stedet, ikke til hunden. Det er nu ikke hele verden for mig. Han bliver bare hjemme hvis han ikke synes det er sjovt længere.

 

God dag og knæk og bræk til dem, der skal udstille i dag:-)

Ja hov, det glemte jeg lige. Held og lykke til dagens udstillere.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror nu nok hun havde styr på den, det er jo bare svært når der er så lidt plads og hundene bliver trætte (klokken var over tre). Men jeg synes godt nok at det må være hårdt for pelshundene :megaked:(især pudler).

 

Okay. Ja hundene bliver også trætte..

 

Og igår var det da meget dyrt. Der sad en i teltet som insisterede på at jeg også skulle have en billet. 175kr kostede det ialt. :???:

 

Det er altså helt forkert.. Det er 125 kr for gæstehund OG ejer.. Det ville jeg altså skrive til DKK om..

 

Det er faktisk en ny oplevelse for mig. Jeg kan ikke huske at jeg nogensinde har stået med Thailo hvor han bare har nægtet at følge med mig. Må lige lægge hovedet i blød til næste gang vi skal afsted men heldigvis har han knyttet oplevelsen til stedet, ikke til hunden. Det er nu ikke hele verden for mig. Han bliver bare hjemme hvis han ikke synes det er sjovt længere.

 

Jeg har heldigvis (7-9-13) heller ikke oplevet noget ala det.. Men ja, det skal jo være sjovt for dem, og synes han ikke det, så har han det jo bedre derhjemme :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Og hun var sgu fantastic i dag den bette ... bedste tævehvalp - bedste hvalp i racen ... med roset og alt muligt :lun:

 

Og Janni siger, at jeg ikke må sige noget om, hvor mange konkurrenter der var :oops:

 

Tillykke!!! :klap2: Noomi scorede det samme og jeg siger heller ikke noget om antallet af konkurrenter 96.gif Men jeg må indrømme at antallet ikke helt giver den samme følelse af sejr 153.gif

Tilgengæld løb og stod hun sgu flot det lille møgøre, så jeg synes faktisk at det var velfortjent :mrgreen: (Måske fordi hun åbenbart havde ondt i maven?? a1378.gif

 

Vi må jo have stået i Store Ring samtidig så??? :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke!!! :klap2: Noomi scorede det samme og jeg siger heller ikke noget om antallet af konkurrenter 96.gif Men jeg må indrømme at antallet ikke helt giver den samme følelse af sejr 153.gif

Tilgengæld løb og stod hun sgu flot det lille møgøre, så jeg synes faktisk at det var velfortjent :mrgreen: (Måske fordi hun åbenbart havde ondt i maven?? a1378.gif

 

Vi må jo have stået i Store Ring samtidig så??? :mrgreen:

 

Nu bliver jeg altså nysgerrig om, hvor mange i "dystede" mod :-P

 

0-Nada-Ingen? :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Jeg siger det IKKE e025.gif (Se A9, jeg sagde jo at jeg ville få brug for den smiley :mrgreen:)

 

 

 

 

 

 

 

(Men du er nok ikke helt galt på den for mit vedkommende i hvert fald d050.gifa050.gif)

Det er målet og ikke vejen til målet, der er det vigtigste... eller noget :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg siger det IKKE e025.gif (Se A9, jeg sagde jo at jeg ville få brug for den smiley :mrgreen:)

 

 

 

 

 

 

 

(Men du er nok ikke helt galt på den for mit vedkommende i hvert fald d050.gifa050.gif)

 

Jo, men man skal trods alt stadig have SL for at vinde klassen og komme i store ring :blink: -Så selv om du ingen konkurrenter havde, så har du gjort det godt alligevel :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo, men man skal trods alt stadig have SL for at vinde klassen og komme i store ring :blink: -Så selv om du ingen konkurrenter havde, så har du gjort det godt alligevel :mrgreen:

 

Tak, det prøver jeg jo også at fortælle mig selv :mrgreen: Vi blev i øvrigt smidt ud af store ring sammen med alle de andre retrievere :lol:

 

Og i dag var det helt skævt, der fik hun "God" med en halvdårlig kritik, meeeen jeg mener jo at det var dommeren der ikke vidste hvad det var han havde mellem hænderne :roll: Ud af 6 tævehvalpe var der kun 1 der fik SL :stupid:

 

(Hånden på hjertet så stillede jeg hende heller ikke så godt i dag som jeg gjorde i går :oops:, men alligevel... :roll:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke!!! :klap2: Noomi scorede det samme og jeg siger heller ikke noget om antallet af konkurrenter 96.gif Men jeg må indrømme at antallet ikke helt giver den samme følelse af sejr 153.gif

Tilgengæld løb og stod hun sgu flot det lille møgøre, så jeg synes faktisk at det var velfortjent :mrgreen: (Måske fordi hun åbenbart havde ondt i maven?? a1378.gif

 

Vi må jo have stået i Store Ring samtidig så??? :mrgreen:

 

Jeg var ikke i store ring :oops:

 

I år er jo et øve-og-lære-år ... og jeg lærer bedst ved at studere - og jeg har ikke studeret store ring overhovedet endnu - for jeg tænkte da slet ikke på, at det kunne blive aktuelt for mig at skulle stå der lige pludselig - så Isabella (Jannis datter) tog den tørn for mig - men jeg tror at hun stod nr. 2 efter dig i store ring - og ja - det er sjovt nok tit de samme racer der bliver valgt ud i store ring ...

 

 

Jo, men man skal trods alt stadig have SL for at vinde klassen og komme i store ring :blink: -Så selv om du ingen konkurrenter havde, så har du gjort det godt alligevel :mrgreen:

 

Præcis det samme sagde Janni til mig ... men jeg giver Nollike lidt ret - følelsen er sejr er lidt tam-agtig ...

 

Men det er da rigtigt at en sejr er en sejr uanset - og SL er da flot og alt det ... og det ER jo også sjovest når man vinder :mrgreen: ... uanset at det ikke er over nogen ....

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak, det prøver jeg jo også at fortælle mig selv :mrgreen: Vi blev i øvrigt smidt ud af store ring sammen med alle de andre retrievere :lol:

 

Og i dag var det helt skævt, der fik hun "God" med en halvdårlig kritik, meeeen jeg mener jo at det var dommeren der ikke vidste hvad det var han havde mellem hænderne :roll: Ud af 6 tævehvalpe var der kun 1 der fik SL :stupid:

 

(Hånden på hjertet så stillede jeg hende heller ikke så godt i dag som jeg gjorde i går :oops:, men alligevel... :roll:)

 

 

Det var da lidt af en omvæltning :shock:

 

Vi havde også specialklubudstilling idag. Dommeren var efter min mening i sit alt for flinke hjørne. Men sådan dømmer de jo så forskelligt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...