Hop til indhold

Udstilling i Ballerup den 20-21 sep - hvem kommer ?


Gæst Gucci
 Share

Recommended Posts

Hehe. Ja, kender godt det med det skjulte dankort. Havde selv kæreste med på Crufts i år, og fik slet ikke alt det med hjem, som jeg drømte om. Fik allernådigst lov til at købe et par sakse uden han brokkede sig voldsomt, men der gik grænsen så også. Sikkert fordi jeg kunne sælge det som en praktisk foranstaltning: jo mindre pels, jo mindre at fælde af...

 

Jo, kan man sælge køb af udstyr som værende noget praktisk, så går den som regel *GG* Jeg har to trimmemaskiner, der er købt på den undskyldningskonto :mrgreen:

 

Jeg tager jo som bekendt Ayoe med, så syntes bestemt vi skal lade de to vælte stedet som opvarmning til vores næste showdown dagen efter. Så skal folk nok få noget at se på når vi er i ringen.

 

Det vil Jessie nok ikke sige nej til *GG* Sålænge jeg løber den rigtige vej rundt og bliver på mine fødder, så kan det ikke gå helt galt dagen efter *GG* Jeg snublede da ikke over hende igår :mrgreen:

 

Springerne går på efter 25 amerikanere i ring 12. Så det bliver vel omkring kl. 11-11.30. 21 springere og derefter er der 12 welsher.

 

Takker, så kan jeg jo godt sove lidt længe, hvis tøserne vil det *GG* Jeg kommer forbi med Jessbarnet, medmindre Noahs Ark skal i brug :mrgreen: Jeg hader regnvejr *GG*

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 164
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gruppe 8 er ganske rigtigt på lørdag - sammen med 1, 5 og 9.

 

Jeg tager også et smut forbi med en springer og en welsh springer. Egen mindste hund er stadig baby, og derfor for lille til egen optræden. Men har da tænkt at tage hende med, så hun kan dufte lidt til savsmulden.

 

Og eftersom heller ikke jeg tager til Herning, er det også min sidste mulighed for, at få fyldt op i depoterne med tyggepinde og lignende.

 

Sidste udstilling :roll:

 

 

*host* Rostock *host* Dortmund *host* Hemmelig udstilling *host*

Link til indlæg
Del på andre sites

Lige et rookie spørgsmål :oops:

 

Det ligner at selskabshundene er indenfor :-D

 

Men starter alle grupper på samme tid ?

 

Udstillingen/bedømmelserne starter kl. 10, men alle racer er ikke på samtidigt.

 

Dvs. at den racen, der står øverst på ringlisten starter i ringen kl. 10 og så går det stille og roligt derudaf med ca. 20 bedømte hunde i timen.

 

Hjalp det?

 

Og ja, selskabshundene plejer at være indendørs.

 

MVH

Wivian

Link til indlæg
Del på andre sites

Udstillingen/bedømmelserne starter kl. 10, men alle racer er ikke på samtidigt.

 

Dvs. at den racen, der står øverst på ringlisten starter i ringen kl. 10 og så går det stille og roligt derudaf med ca. 20 bedømte hunde i timen.

 

Hjalp det?

 

Og ja, selskabshundene plejer at være indendørs.

 

MVH

Wivian

 

Ja tak :5up: Så var det sådan - jeg havde forventet :-D I Brøndby tidligere på året var selskabshundene udenfor - i hvert falf nogen af dem. Så vidste ikke det var mere eller mindre "normalt", tak :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

I Brøndby tidligere på året var selskabshundene udenfor - i hvert falf nogen af dem.

 

Ja, var det kun mig der morede mig over det?. Nu var vejret nogenlunde pænt men tænk hvis det havde stormet en pelikan,... eller regnet....:shock::lol:

 

Der var da også nogle der var lidt fortørnede over at være forvist til den friske luft. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kommer osse og kikker på lørdag. Det bliver sjovt at se nogle af HF-hundene "live".. -Jeg må vist have lavet en liste over hvem og hvor der skal kikkes..

Silke bliver hjemme. Der er ikke lydighedsprøver på Ballerup-udstillingen mere, øu. :roll:

 

Selvfølgelig skal jeg da i hvert fald se AutoNoomi.. :-P

Hun er såmænd nok så benovet over alle de fine goldens, så hun helt glemmer at lave ballade.. :lol::lol:

 

---Mariah, -når du sådan skal rundt og kikke mange racer, så kan det være godt at have en ringliste. Der står hvor mange hunde, der udstilles i de forskellige racer, og i hvilken ring de udstilles.

 

Den er her:

http://www.dansk-kennel-klub.dk/files/pdf/Bal08loer.pdf

 

Antallet af hunde indenfor hver race giver et lille fingerpeg om, hvor sjælden racen er herhjemme... Det kan have betydning hvis man ønsker at købe hund på et bestemt tidspunkt. For det er selvfølgelig nemmere at finde en labrador retriever-hvalp end en curlycoat retriever-hvalp.

Og en Cavalier King Charles vil være nemmere at opdrive end en Løwchen..

---Hvis altså ikke man har forbindelserne i orden...;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Sidste udstilling :roll:

 

 

*host* Rostock *host* Dortmund *host* Hemmelig udstilling *host*

 

Nå, ja. Men altså, du ved. Den sidste på dansk jord i år. Altså har jo endnu ikke bestemt mig for den 30. november. Men du ved - sidste DKK i år. Altså. Med mindre man finder på at køre hele vejen til Herning om søndagen. Lige et smut vest om...

Link til indlæg
Del på andre sites

---Mariah, -når du sådan skal rundt og kikke mange racer, så kan det være godt at have en ringliste. Der står hvor mange hunde, der udstilles i de forskellige racer, og i hvilken ring de udstilles.

 

Den er her:

http://www.dansk-kennel-klub.dk/files/pdf/Bal08loer.pdf

 

Antallet af hunde indenfor hver race giver et lille fingerpeg om, hvor sjælden racen er herhjemme... Det kan have betydning hvis man ønsker at købe hund på et bestemt tidspunkt. For det er selvfølgelig nemmere at finde en labrador retriever-hvalp end en curlycoat retriever-hvalp.

Og en Cavalier King Charles vil være nemmere at opdrive end en Løwchen..

---Hvis altså ikke man har forbindelserne i orden...;-)

 

Dokumentet er skam allerede gemt på min pc for flere dage siden :mrgreen: Som du skriver, er det end god ide at skrive ud, så jeg ikke mister overblikket :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det vil Jessie nok ikke sige nej til *GG* Sålænge jeg løber den rigtige vej rundt og bliver på mine fødder, så kan det ikke gå helt galt dagen efter *GG* Jeg snublede da ikke over hende igår :mrgreen:

 

Takker, så kan jeg jo godt sove lidt længe, hvis tøserne vil det *GG* Jeg kommer forbi med Jessbarnet, medmindre Noahs Ark skal i brug :mrgreen: Jeg hader regnvejr *GG*

 

Syntes stadig Jess-tøsen var den absolut mest velopdragne i ringen søndag. Altså når hun var derinde alene. Vi havde det lidt med at drille når vi der sammen. Sorry!

 

Sove længe - ahhh luksus! Men det bliver det ikke til i denne weekend! Forstår godt du holder dig tilbage hvis det vælger at være vådt. Det er jo charmen ved at have de hårdføre jagthunderacer. Der er ingen varm hal at hygge sig i.

 

Men hvis du er i tvivl om hvorvidt du skal tage af sted, så husk i det mindste at tage hensyn til dankortet. Tror bestemt ikke det har godt af, at være ladt ubrugt. Så risikerer man også bare, at man glemmer koden...!

Link til indlæg
Del på andre sites

Syntes stadig Jess-tøsen var den absolut mest velopdragne i ringen søndag. Altså når hun var derinde alene. Vi havde det lidt med at drille når vi der sammen. Sorry!

 

Sove længe - ahhh luksus! Men det bliver det ikke til i denne weekend! Forstår godt du holder dig tilbage hvis det vælger at være vådt. Det er jo charmen ved at have de hårdføre jagthunderacer. Der er ingen varm hal at hygge sig i.

 

Men hvis du er i tvivl om hvorvidt du skal tage af sted, så husk i det mindste at tage hensyn til dankortet. Tror bestemt ikke det har godt af, at være ladt ubrugt. Så risikerer man også bare, at man glemmer koden...!

 

Jeg synes du mobber min lille stjerne nu :mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen: Jess-barnet er altid velopdragent, hvis du spørger hende :mrgreen:

Drillede I? Jeg synes bare I fremlagde vores mangler i træningen - det der med at træne med andre hunde har vi vist sprunget let og elefant hen over :mrgreen:

 

Jeg tror bestemt heller ikke, at dankortet har godt af at ligge ubrugt hen en hel weekend og vejret ser vist helt hæderligt ud.... Så mon ikke vi dukker op *GG*

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvornår skal autonomhundeprinsessen ca på? :blink:

 

Kan se, der er 48 tilmeldte Goldens :-D

 

 

Ja, der er 48 goldens, men der er 21 flatcoats, 6 Chesapeake Bay og 1 Curly Coat-retrievere, der skal i samme ring først.

 

Men hvalpene plejer at komme i ringen først, så det bliver vel mellem kl 11 og 12.

Det vil nok være klogest at være der kl. 11.:???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, der er 48 goldens, men der er 21 flatcoats, 6 Chesapeake Bay og 1 Curly Coat-retrievere, der skal i samme ring først.

 

Men hvalpene plejer at komme i ringen først, så det bliver vel mellem kl 11 og 12.

Det vil nok være klogest at være der kl. 11.:???:

 

Oki tak :-D Jeg er der alligevel kl 10, jeg skal se løver og shih tzu´er og de starter i to forskellige ringe kl 10 :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er da årets udstilling i nordisk regi i Herning 8. og 9. november 2008. Det er nemlig ikke bare en international DKK udstilling, men en udstilling, hvor titlen som Nordisk Vinder 2008 er på spil. Det går på tur mellem de nordiske kennelklubber, at arrangere denne udstilling. Så den kommer kun til landet hvert 4. år.

 

Faktisk er jyderne heldige med mange store udstillinger i løbet af de næste år: i 2010 er Herning igen vært. Denne gang for Verdensudstillingen.

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Selvfølgelig skal jeg da i hvert fald se AutoNoomi.. :-P

Hun er såmænd nok så benovet over alle de fine goldens, så hun helt glemmer at lave ballade.. :lol::lol:

 

Næh :( Hun venter bare med balladen til hun er i ringen :shock: Så hvis du spotter en golden der hopper, danser og bider i snoren inde i ringen og en ejer der desperat forsøger at få den til at holde op - ja så er det os :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

vil høre om der er nogle der ved om der snart kommer en hundeudstilling i Jylland' date=' synes det hele sker på sjælland :cry:[/quote']

 

 

HER:

http://www.dansk-kennel-klub.dk/635

 

--kan du se de internationale DKK-udstillinger de næste par år.

 

Og her:

http://www.hundeweb.dk/dkkcm/public/openIndex/view/list_side1.html?ARTICLE_ID=1164742020632

 

kan du finde alle de andre DKK udstillinger (der er mange).

--Du klikker på "udstillinger" henne i venstre side af vinduet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan da godt tage mit nye spejlrefleks med, hvis Annette gerne vil have taget billeder :lol:

 

Men måske er det lidt farligt for Noomi at blive fotograferet, så kan politiet måske genkende hende her på forum, og så buste hende for alle hendes tidligere eskapader :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan da godt tage mit nye spejlrefleks med, hvis Annette gerne vil have taget billeder :lol:

 

Men måske er det lidt farligt for Noomi at blive fotograferet, så kan politiet måske genkende hende her på forum, og så buste hende for alle hendes tidligere eskapader :hmm:

 

Det må du da meget gerne :mrgreen: (Men kan jeg lige få dem til godkendelse før du poster dem herinde??? :oops:)

 

Hvis politiet tager hende, så vil jeg bare sige: "Rigtig god fornøjelse" :mrgreen::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det må du da meget gerne :mrgreen: (Men kan jeg lige få dem til godkendelse før du poster dem herinde??? :oops:)

 

Hvis politiet tager hende, så vil jeg bare sige: "Rigtig god fornøjelse" :mrgreen::mrgreen:

 

Jeg er på INGEN måde en ørn til at fotografere, men når nu jeg er blevet foræret sådan een skønt kamera, så må jeg hellere bruge det :blink:

 

Jo da, self. Kan evt bare maile dem til dig (hvis der er nogle gode) og så kan du selv poste dem :-D

 

Hmmm men det forudsætter at jeg VED hvem Noomi er, hvis jeg skal tage billeder :lol: Kan du ikke bede hende om at tage sin røde rockerbandana på i ringen ? :engel:

 

Du må squtte bare udlevere hende til politiet - hun hævner sig bare så :-P

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er på INGEN måde en ørn til at fotografere, men når nu jeg er blevet foræret sådan een skønt kamera, så må jeg hellere bruge det :blink:

 

Jo da, self. Kan evt bare maile dem til dig (hvis der er nogle gode) og så kan du selv poste dem :-D

 

Hmmm men det forudsætter at jeg VED hvem Noomi er, hvis jeg skal tage billeder :lol: Kan du ikke bede hende om at tage sin røde rockerbandana på i ringen ? :engel:

 

Du må squtte bare udlevere hende til politiet - hun hævner sig bare så :-P

 

Ingen grund til bandanaer, du kigger bare efter den hoppende hund :mrgreen:

 

Det kan godt være at du har ret i at det vil være som at tisse i bukserne at udlevere hende... :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...