Missing Skrevet Juli 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2012 På tur med drengene og selvom der da blev nogle gode billeder, så synes jeg udtryk som disse, kommer mest frem på min skærm :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret Juli 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 4, 2012 Der var også gang i musejagten: det var en fælles aktivitet, så jeg kunne sidde og se de 4 knokle :blink: :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret Juli 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 4, 2012 Bedst som det her: var ved at blive til et suuuuper billede. Så skete det her: Hvad laver du mor? Hva', hva', hva'???? det er toppen af hans hår Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret Juli 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 4, 2012 Skuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuub Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret Juli 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 4, 2012 Motormus Motor mus Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret Juli 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 4, 2012 Bare fordi....det var pænt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret Juli 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 4, 2012 Og så har jeg en opgave.....find hundene :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Juli 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 4, 2012 Haha skøre, fjollede, flotte hunde! :hjerte: Elsker det første billede! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Juli 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 4, 2012 Og så har jeg en opgave.....find hundene :slem: Jeg kan finde én Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret Juli 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 4, 2012 Jeg var flad af grin over den der krøl top der lige hopper ind foran kameraet Men smukke er de nu alle tre Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret Juli 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 4, 2012 Skuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuub hehe ligner han sprøjter vand på ham super godt billede Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Juli 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 4, 2012 Jeg kan finde én Det kunne vi også, så nu har jeg kun 1 hund og Missing har nærmest ingen Fiiiiiiine billeder, Missing! Og godt du havde kamera med, for jeg har vist indstillet mit med hovedet oppe i egen numse, har 8 helt sorte billeder og et par af landskabet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Juli 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 4, 2012 Eneste jeg fik som kunne lysnes nok. Voodoo - ikke i blomsterhimlen, men i tror-en-tæve-har-tisset-her-himlen. Romantisk, ik? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
* Laila * Besvaret Juli 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 4, 2012 Og så har jeg en opgave.....find hundene :slem: Jeg kan kun finde et hvid vattot. Skulle der være flere? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret Juli 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 4, 2012 Jeg kan finde én Jeg kan kun finde et hvid vattot. Skulle der være flere? Der er mere end en :blink: (jeg ved det, fordi jeg har det billede, der er taget lige efter - og når jeg ved det, så kan jeg også det på det her billede Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Juli 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 4, 2012 Yderst til venstre, en negls længde nede fra toppen af bakken (altså på billedet)? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret Juli 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 4, 2012 Vi vil have efte rbilledet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret Juli 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 4, 2012 Yderst til venstre, en negls længde nede fra toppen af bakken (altså på billedet)? Nej jeg skal nok afsløre det senere. Måske der er flere, der gerne vil prøve at se, om de kan finde det selv først (der siges heller ikke noget om, om det er en sort, en hvid eller måske dem begge, der skal findes) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Juli 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 4, 2012 Jeg tror nogen af dem gemmer sig på den anden side af bakken, sådan nogle snydere Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Juli 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 4, 2012 Nej jeg skal nok afsløre det senere. Måske der er flere, der gerne vil prøve at se, om de kan finde det selv først (der siges heller ikke noget om, om det er en sort, en hvid eller måske dem begge, der skal findes) Buzz står foran den busk ovre til venstre? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Juli 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 4, 2012 Wauw Doberfan, du må have gode øjne Det er jo bare en lille, sort plet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Juli 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 4, 2012 "På toppen" af bakken, helt over til venstre, synes jeg faktisk måske jeg kan se en sort hund? Ovre ved træerne! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Juli 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 4, 2012 "På toppen" af bakken, helt over til venstre, synes jeg faktisk måske jeg kan se en sort hund? Ovre ved træerne! Correction, højre. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ditte91 Besvaret Juli 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 4, 2012 Der var også gang i musejagten: det var en fælles aktivitet, så jeg kunne sidde og se de 4 knokle :blink: :slem: Fanger Buddha også mus? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Juli 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 4, 2012 Fanger Buddha også mus? Håber ikke hun åd dem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts