Hop til indhold

Halsbånd med pling pling sten til store hunde


Gæst A-team of loving
 Share

Recommended Posts

Gæst A-team of loving

Hej

 

Er der nogen af jer, der ved hvor man kan købe sådanne halsbånd, og gerne i forskellige farver ??:hmm:

 

Jeg har søgt som en gal rundt på nettet, men syntes ikke rigtigt at der er noget "putte nuttet" som der jo er til små vovser :cool:

 

Og hurra for tastefejlen - der skal naturligvis stå Halsbånd :blink:

Redigeret af A-team of loving
skrivefejl
Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis du virkelig vil have bling bling for alle pengene (literally), så prøv at søge på OS / Otto Schumacher... Det er en tysk sadelmager etc som laver top kvalitets trenser, pandebånd, bælter osv. De har også en hundelinje, og deres halsbånd er "to die for"... Udseendes- og kvalitetsmæssigt, såvel som prismæssigt!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst A-team of loving
Hvis du virkelig vil have bling bling for alle pengene (literally), så prøv at søge på OS / Otto Schumacher... Det er en tysk sadelmager etc som laver top kvalitets trenser, pandebånd, bælter osv. De har også en hundelinje, og deres halsbånd er "to die for"... Udseendes- og kvalitetsmæssigt, såvel som prismæssigt!

 

UUhh der må jeg da så også lige kikke :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Syntes jo godt nok jeg kommer til at se lidt nærmere hos gilt beaded dog collars saluki greyhound great dane Hold da op, hvor de er specielle og lækre :slem:

 

 

Det var godt at min Jaroff ikke var med inde og se på den side, det havde kostet kassen!

 

For en del år siden vandt jeg noget "Beverly Hills Pet Jewelry" i en skrivekonkurrence. Her et billed af min prinsesse iført "juvelerne" Det er noget denim og forkromet jern, holdbarheden er mindre end en flaske mælk der ikke står i køleskab. Men flot ser det da ud med matchende halsbånd og snor og armbånd.

 

712_0712.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Syntes jo godt nok jeg kommer til at se lidt nærmere hos gilt beaded dog collars saluki greyhound great dane Hold da op, hvor de er specielle og lækre :slem:

 

Hvis det ikke var så dyrt at få sendt fra USA, var jeg også gået amok på den side for længst. Men på den anden side - det er ikke lige halsbåndet man tager på til en strandtur eller turen forbi en nys gyllebestrøet mark :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst A-team of loving

He he,, jeg handler meget rundt i verden, og vil lige tage et hjem, for lige at vurdere kvaliteten :hmm: jeg har jo naturligvis også den tanke at det kan være skrøbeligt med alle Juvelerne :slem: men der er jo kun en måde at finde ud af det på - og det er jo at afprøve :blink:

 

Jeg vil jo så naturligvis heller ikke bruge dem i dagligdagen :-D men til spc. lejligheder :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst A-team of loving
Det var godt at min Jaroff ikke var med inde og se på den side, det havde kostet kassen!

 

For en del år siden vandt jeg noget "Beverly Hills Pet Jewelry" i en skrivekonkurrence. Her et billed af min prinsesse iført "juvelerne" Det er noget denim og forkromet jern, holdbarheden er mindre end en flaske mælk der ikke står i køleskab. Men flot ser det da ud med matchende halsbånd og snor og armbånd.

 

712_0712.jpg

 

HELT ENIG , Det er da lige prikken over i `et :lun: og sikken dejlig vovse du har dig :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst A-team of loving
Jeg ved ikke om man overhovedet lægger mærke til halsbåndet ;-)

 

Det syntes jeg da at man gør :-D og din vovse er jo også aktiv, som det jo netop ses på billedet, så der tror jeg jo ikke at de pling pling holder længe :genert: men du har jo fundet et som jo nok så også er behageligt at bære :-D

 

Der er jeg nemlig noget i tvivl om de andre, men må jo have det i hånden, for at kunne vurdere det :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...