Hop til indhold

ny bedste ven søges


Gæst Hudson
 Share

Recommended Posts

Gæst Hudson

Vi har desværre måtte tag det svære valg at få vores gamle dejlige hund på 13 år aflivet. Og nu søger vi efter en ny bedste ven. Så er der nogen der sidder eller kender nogen der har en hund, som de af en eller anden grund ikke længre kan have, tilbyder vi et dejligt hjem. På landet i hus med have. Masser af natur og altid nogen hjemme. Ingen børn men tit anden hund på besøg at lege med. Alt har interesse. Men har desværre ikke økonomi til en dyr hund

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst helmersen

Hej Hudson. Jeg er blevet enkemand og arbejder fuld tid, så min søde Alban søger et nyt hjem. HanhundFarve: hvid med brunt

Alder: snart 3 år

Rigtig sød hund, Alban, min bedste hund, glad, imødekommende, badeglad, hundeglad, hengiven, rolig, opmærksom og kælden søger nyt hjem pga. dødsfald i familien. 35 Kg stor. Kan være alene, men er vant til mennesker omkrig sig det meste af tiden. Alban elsker leg i sandet med en god legekammerat, svømme med sin herre, gåture og leg i haven. Fortjener det absolut bedste!

Blanding af:50% samojed spids 25% bokser 25% dalmatiner

Jeg har nogle billeder hvis du skriver din mail. Bor i København

 

Bedste hilsner Claes Helmersen

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Hudson

Vi har i dag fundet vores nye bedste ven :-))

Cæcar en shæfer rotwailer blanding på 1,5 år. Dejlig hund som vi glæder os til at lære bedre at kende. Tak for de henvendelser der har været og til dem der har tilbudt deres hjælp

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Hej med Jer... Jeg er ked af at hører at høre at jeres hund er blevet aflivet, men det lyder som om den har haft det godt til det sidste og det er da en trøst.

Vi har en skøn australsk terrier som vi syntes fortjener et hjem hvor han er mere i centrum end her. Vi har to hunde og Pepsi som er to kæmper lidt om at få opmærksomheden med rocco på seks.

Derudover har han fundet ud af at det er sjovt at jage cyklister da de jo kører stærkt, men det er jo bare ikke så hensigts mæssigt hvis nogen kører galt:0(.

Derfor har vi med trist mine og blandede følelser valgt at prøve at finde et nyt hjem til Pepsi som bare gerne vil elskes og være med..... vi har prøvet at hegne haven ind, men da han er vant til at være med bliver han ked....vi bor på en gård men kommer fra hus med indhegnet have hvor det gik fint.

Derfor ville vi hører om Pepsi kunne være noget fo jer. Han er kærlig og elsker børn men savner at være midtpunkt, han kan de gængse komandoer og er bare sød-

 

Mvh og smil

Monika 27128315

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej med Jer... Jeg er ked af at hører at høre at jeres hund er blevet aflivet, men det lyder som om den har haft det godt til det sidste og det er da en trøst.

Vi har en skøn australsk terrier som vi syntes fortjener et hjem hvor han er mere i centrum end her. Vi har to hunde og Pepsi som er to kæmper lidt om at få opmærksomheden med rocco på seks.

Derudover har han fundet ud af at det er sjovt at jage cyklister da de jo kører stærkt, men det er jo bare ikke så hensigts mæssigt hvis nogen kører galt:0(.

Derfor har vi med trist mine og blandede følelser valgt at prøve at finde et nyt hjem til Pepsi som bare gerne vil elskes og være med..... vi har prøvet at hegne haven ind, men da han er vant til at være med bliver han ked....vi bor på en gård men kommer fra hus med indhegnet have hvor det gik fint.

Derfor ville vi hører om Pepsi kunne være noget fo jer. Han er kærlig og elsker børn men savner at være midtpunkt, han kan de gængse komandoer og er bare sød-

 

Mvh og smil

Monika 27128315

 

Trådstarter har fundet en ny hund...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...