Hop til indhold

Buzz 1 år


Missing
 Share

Recommended Posts

Hov, havde helt overset denne tråd, men er simpelthen nødt til at kommentere.

VAR egentlig slet ikke til pudler, men så fik du Buzz og jeg er blevet helt forelsket.:lun: Du har så mange flotte og sjove billeder af ham i alle mulige situationer, og når man ser dem, er ddet svært ikke at synes man kender ham og komme til at holde af ham.:hjerte:

 

Tillykke med den flotte unge mand.:tillykke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nollike: Det vil han ELSKE :banan: Han har en meget stor fest med vand og mudder...kun bedre tilsat en Golden :hjerte: Hvor er det sådan ca geografisk vi skal indfinde os?

 

Bernstorffparken er FYLDT med mudderhuller :mrgreen: I Hareskoven/Bagsværd sø kan man til gengæld gå en runde så man starter i mudderet og ender i det rene, så det er op til dig :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm...det summer jeg lige over og vender tilbage. Nogle tidspunkter på dagen, nogle dage, der er bedst?

 

Næh, jeg har skiftende vagter, så det er nok bedre at smide nogle datoer på bordet jeg kan vælge imellem :-D

 

Vi kan sagtens finde et andet sted, hvis det passer dig bedre, jeg har bil, så transporten er ikke noget problem. Bare det ikke er lige op af en vej, for Noomi glemmer nogle gange at tage sine ører med på tur... :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Næh, jeg har skiftende vagter, så det er nok bedre at smide nogle datoer på bordet jeg kan vælge imellem :-D

 

Vi kan sagtens finde et andet sted, hvis det passer dig bedre, jeg har bil, så transporten er ikke noget problem. Bare det ikke er lige op af en vej, for Noomi glemmer nogle gange at tage sine ører med på tur... :genert:

 

En onsdag formiddag? Ikke denne, for der er jeg lovet ud til samojedebanden :lol: Men onsdage har jeg fri (bare ikke d. 15/8)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hov, havde helt overset denne tråd, men er simpelthen nødt til at kommentere.

VAR egentlig slet ikke til pudler, men så fik du Buzz og jeg er blevet helt forelsket.:lun: Du har så mange flotte og sjove billeder af ham i alle mulige situationer, og når man ser dem, er ddet svært ikke at synes man kender ham og komme til at holde af ham.:hjerte:

 

Tillykke med den flotte unge mand.:tillykke:

 

Mon du overså min lykønskning? ;-)

 

Tak allesammen :hjerte:

 

Hunden på min profil er en, jeg har taget et billede af (en hund jeg kender godt) Ikke min. Han viger nok snart pladsen for Mindstens altoverskyggende overbærenhed igen :blink:

 

Nåh oka. Troede lige du også havde fået dig en samojed, og at jeg var gået glip af det.:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...