Drentsche Skrevet Juli 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2012 Jeg har jo den her skønne welsh hvalp på nu 4½ måned, han er renlig, meeen når der kommer gæster eller han kan se at vi skal ud, bliver han så glad og ivrig at han løber rundt og samtidig har åbnet for "hanen" så der er tis allevegne, jeg har aldrig haft en hund, der har gjort det, hvad pokker gør jeg :hmm: Jeg sender ham ud i gården, når der kommer gæster, men han tisser ikke, det skal jo gemmes, til at tisse på folks sko og strømper Når vi skal ud, bliver han så ivrig, at han simpelt hen åbner for slusen og tissen vælter ud, han stiller sig ikke og tisser, det vælter simpelt hen bare ud. Håndklæder ved alle døre, kan jo tage de søer der kommer, men det løser jo ikke problemet alligevel og heller ikke det, at han overtisser vores gæster, han bliver jo også så glad at han hopper op ( ja det skal trænes væk) og han fortsætter med at tisse, imens at han står op af folk, så nu er han i snor, så han ikke kan hoppe op, men tisset bliver pænt "gemt". Han er ikke bevidst om det, men irriterende er det. Gode råd tages imod med kyshånd. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Juli 15, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2012 Jeg har selv haft en hvalp der gjorde det. Når vi fik gæster, var der zigzag striber på tæppet i entréen Jeg kan desværre ikke sige andet end at det går over med alderen. Som du selv siger, er de ikke bevidste om det, så det kan ikke trænes væk. Jeg benyttede lejligheden til at få vinyl i entréen i stedet for Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Juli 15, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2012 Tænker 2 ting - om han er tjekket for blærebetændelse? Og når du sender ham ud for at tisse før der kommer gæster, går du så med ham og sørger for at han rent faktisk får tisset? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Drentsche Besvaret Juli 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2012 Tænker 2 ting - om han er tjekket for blærebetændelse? Og når du sender ham ud for at tisse før der kommer gæster, går du så med ham og sørger for at han rent faktisk får tisset? Han har ikke symptomer på blærebetændelse, så det er ikke er den hænger. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Drentsche Besvaret Juli 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2012 Jeg har selv haft en hvalp der gjorde det. Når vi fik gæster, var der zigzag striber på tæppet i entréen Jeg kan desværre ikke sige andet end at det går over med alderen. Som du selv siger, er de ikke bevidste om det, så det kan ikke trænes væk. Jeg benyttede lejligheden til at få vinyl i entréen i stedet for Ja det kan da være, at jeg bare skal have tålmodighed, og gulvskrubben stående fremme Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Rams Besvaret Juli 15, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2012 Haha! Glemmer aldrig det syn, da jeg så verner-unghund (ruhåret vizla) lave det show.. Jeg sender lige lidt tålmodighed i din retning:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Howlucky Besvaret Juli 15, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2012 Havde for mange år siden en GD hvalp/unghund der glædestissede + tissede ved skæld ud.. Kan man mon skrive det ind under manglende kontrol over blære? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Howlucky Besvaret Juli 15, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2012 Eller kan man tillægge kønnets manglende evne til at multitaske grunden.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Juli 15, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2012 Ble på og tålmodighed til det går over Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Drentsche Besvaret Juli 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2012 :-D han lavede det lige igen, zigzag striber overalt, den mellemste knægt kom på besøg..... Jeg tror at vi venter med at slibe gulve af, til han er stoppet med at lave "kunstværker". Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sille12 Besvaret Juli 15, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2012 Hej, Det gjorde min berner også dan han var hvalp. Det gik over som han blev ældre . V.H. Sille Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Jaffa Besvaret Juli 15, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2012 Jeg gjorde det med Cille, at når vi kom hjem til hende, så åbnede jeg bare døren og lod hende komme ud til mig og så hilste jeg på hende udenfor. Så kunne hun lige dryppe det hun plejede inden jeg sendte hende hen på græsset for at tisse af. Gitte Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Museklik Besvaret Juli 15, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2012 Freya har glædes-tisser også. Hun er nu snart 11 mdr. Det er blevet MEGET mindre udtalt gennem de seneste 2 mdr. Satser på, hun snart får fuld kontrol over det. Vi går ud, når vi hilser på. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bjæf Besvaret Juli 15, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2012 Min gamle hund var også glædes tisser, da hun var ung Hun hilste altid på gæster udenfor, indtil hun blev lidt ældre. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret Juli 15, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2012 Robin var også glædestisser da han var hvalp. vi åbnede bare alle dørene ud til haven, og sagde uuuud, og tisse.. så hans glædestisseri var forbeholdt gangen og udhus. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts