Hop til indhold

Eeeej ikke mere tis...

Drentsche
 Share

Recommended Posts

Jeg har jo den her skønne welsh hvalp på nu 4½ måned, han er renlig, meeen når der kommer gæster eller han kan se at vi skal ud, bliver han så glad og ivrig at han løber rundt og samtidig har åbnet for "hanen" så der er tis allevegne, jeg har aldrig haft en hund, der har gjort det, hvad pokker gør jeg :hmm:

Jeg sender ham ud i gården, når der kommer gæster, men han tisser ikke, det skal jo gemmes, til at tisse på folks sko og strømper :-D

Når vi skal ud, bliver han så ivrig, at han simpelt hen åbner for slusen og tissen vælter ud, han stiller sig ikke og tisser, det vælter simpelt hen bare ud.

Håndklæder ved alle døre, kan jo tage de søer der kommer, men det løser jo ikke problemet alligevel og heller ikke det, at han overtisser vores gæster, han bliver jo også så glad at han hopper op ( ja det skal trænes væk) og han fortsætter med at tisse, imens at han står op af folk, så nu er han i snor, så han ikke kan hoppe op, men tisset bliver pænt "gemt".

Han er ikke bevidst om det, men irriterende er det.

Gode råd tages imod med kyshånd.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har selv haft en hvalp der gjorde det. Når vi fik gæster, var der zigzag striber på tæppet i entréen :lol:

Jeg kan desværre ikke sige andet end at det går over med alderen. Som du selv siger, er de ikke bevidste om det, så det kan ikke trænes væk. Jeg benyttede lejligheden til at få vinyl i entréen i stedet for ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Tænker 2 ting - om han er tjekket for blærebetændelse? Og når du sender ham ud for at tisse før der kommer gæster, går du så med ham og sørger for at han rent faktisk får tisset?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har selv haft en hvalp der gjorde det. Når vi fik gæster, var der zigzag striber på tæppet i entréen :lol:

Jeg kan desværre ikke sige andet end at det går over med alderen. Som du selv siger, er de ikke bevidste om det, så det kan ikke trænes væk. Jeg benyttede lejligheden til at få vinyl i entréen i stedet for ;-)

Ja det kan da være, at jeg bare skal have tålmodighed, og gulvskrubben stående fremme ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst stenshoej

Robin var også glædestisser da han var hvalp.

vi åbnede bare alle dørene ud til haven, og sagde uuuud, og tisse..

så hans glædestisseri var forbeholdt gangen og udhus.

Link til indlæg
Del på andre sites