Gæst Buddha Skrevet Juli 16, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2012 Måtte vise jer disse (uredigerede) 2 billeder, se lige en smuk verden vi lever i! Der kommer lidt hundebilleder senere Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juli 16, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 16, 2012 Smukt:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dimsen Besvaret Juli 16, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 16, 2012 Rigtig smukt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Juli 16, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 16, 2012 Så flot :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Juli 16, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 16, 2012 Fantastisk flot. Med disse byge aktiviteter vi har i disse dage, så ser skyerne rigtig flotte ud, men man skal være hurtig, for de forandre sig så hurtigt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Juli 16, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 16, 2012 NIiIICE! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Juli 16, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 16, 2012 Altså det var simpelthen så usandsynligt flot vejr og verden dag, så sorry, ikke såååå mange hundebilleder igen. Se vandet, det er helt sølvfarvet Nå hov! Hej! Voodoo, lykkelig. Fnis. Voodoo må ikke heeeelt bodyslamme Motor, men.. man kan jo godt komme til lige at snitte. Tjek ansigtsudtryk Im not doing what you think im doing!! Redigeret strand, har klippet Anders og Motor ud De stod ikke som jeg syntes de skulle Her stod de bedre - især Motor *slask* Voodoo poserer lige et sekund Mere lykke Når vi ikke undgik at blive slammet af Voodoo, spillede vi smut med ham Do the sammy dance! (Når man ser billeder af Voodoo skal man altid have den der di-di-di-di-didi cirkus sang på hjernen) Du gør det forkert, smut pomfrit! Voodoo: helt blank Her var det så at Anders fik det til at lyde som om der stod verdens største aggressive hundeudgave lige i nakken på mig, da jeg så langsomt og ubemærket som muligt vendte mig, så jeg en ret så gammel collie så meget genert og titte frem bag en busk 100 meter væk Var ikke heeeelt så farligt som Anders fik det til at lyde. Motor overvejer - er det en skygge? Er det en hare? Er det en hund? BONUS! HUND! Ja ok... ved det godt.. sowwy.. Er stille nu. I hvert fald et sekund! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hogan Besvaret Juli 16, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 16, 2012 Wow Motors øjenfarve Du har virkeligt lækre hunde. Og så elsker jeg dine kommentarer/beskrivelser af billederne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret Juli 16, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 16, 2012 Fantastisk flotte billeder :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Juli 16, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 16, 2012 Tak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CBK Besvaret Juli 16, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 16, 2012 hvor er de billeder bare gode!! Elsker dine hunde, og dine billeder generelt - nyder at se dem, også selvom jeg ikke altid kommer dertil hvor jeg får kommenteret på dem... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret Juli 16, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 16, 2012 Smukke billeder:lun: Kan ikke huske, om jeg har spurgt før, men hvorfor er Motor som regel i snor, og Voodoo render løs? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Juli 16, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 16, 2012 Smukke billeder:lun: Kan ikke huske, om jeg har spurgt før, men hvorfor er Motor som regel i snor, og Voodoo render løs? Fordi Motor stikker af men det gør Voodoo ikke. Og er Motor uden snor, skal jeg nærmest vogte ham som en høg og så er det ikke sådan specielt hyggeligt.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret Juli 16, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 16, 2012 Fordi Motor stikker af men det gør Voodoo ikke. Og er Motor uden snor, skal jeg nærmest vogte ham som en høg og så er det ikke sådan specielt hyggeligt.. Ahhhhhhhhh så er jeg med - han er mere af den eventyrlystige type:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Juli 16, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 16, 2012 Ahhhhhhhhh så er jeg med - han er mere af den eventyrlystige type:mrgreen: Haha ja det kan man så rigeligt kalde ham. Han kan f.eks. finde på at sætte i jagt efter ting som ikke findes - bare spontant fare afsted (eller lave snigeren), og ikke en måge eller mus i sigte, men pyt med det, han skal jo nok falde over noget andet spændende på vejen, tror jeg han tænker. Voodoo er gudskelov stadig lidt nervøs for at blive glemt :kys: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
* Laila * Besvaret Juli 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 17, 2012 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Juli 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 17, 2012 Ai man, wow altså, de billeder! Smukke hunde, smukt landsakb og gode billeder! Wow! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juli 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 17, 2012 Fantastiske billeder:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts