Shii Skrevet Juli 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2012 Ja hvad ligner hun for en? En Penny? Kerry? Suki? Måske noget helt 4.? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Nano Besvaret Juli 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 18, 2012 Jeg synes godt om Penny... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret Juli 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 18, 2012 :lun: ÅÅÅHHHHRRRRR Er slet ikke god til at finde på Navne... Det første jeg tænkt på var Dora Ellers synes jeg stadig Toffee er fint - men det passer måske bare ikke perfekt til Dexter Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Juli 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 18, 2012 Hun ligner en Frida Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hopsa Besvaret Juli 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 18, 2012 Jeg er med på Penny..... Jeg synes navne har det med at dukke op når man bruger noget tid med hunden. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret Juli 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 18, 2012 Ja, jeg tror også det ender ud som med Dexter, hvor vi bare venter og ser, og efter et par dage så er den der bare... Men synes det er sødt at opdrætteren er begyndt at kalde hende "Penny?" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Juli 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 18, 2012 Pixie! :slem: Ej pjat! Penny er cute :hjerte: little miss Penny Lane Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret Juli 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 18, 2012 Penny..... Penny & Dexter :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stella Besvaret Juli 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 18, 2012 Hun skal da hedde Røskva Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Juli 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 18, 2012 Cookie (LilleLouies forslag, men stadig genialt) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NickiA Besvaret Juli 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 18, 2012 Så meget en Suki det er da bare det mest yndige navn Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
HNP Besvaret Juli 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 18, 2012 Malina? Dexter og Malina Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret Juli 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 19, 2012 Hun skal da hedde Røskva Desværre er de ved at dø hernede når de skal sige det Er ellers et godt navn til hende!!!!! Ej pjat! Penny er cute :hjerte: little miss Penny Lane Har haft et marsvin der hed Penny Lane Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stella Besvaret Juli 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 19, 2012 Desværre er de ved at dø hernede når de skal sige det Er ellers et godt navn til hende!!!!! Tsk, så må de øve sig på det og så kan du fnise hånligt når de er ved at kløjs i det :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Beaglepack Besvaret Juli 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 19, 2012 Jeg syntes hun ligner en Enya Enya er irsk og betyder kerne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret Juli 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 19, 2012 Jeg syntes hun ligner en EnyaEnya er irsk og betyder kerne Ayo kaldte vi Enya da vi fik hende. Men der gik ikke lang tid før vi valgte at omdøbe hende igen - når vi fortalte folk hun hed Enya svarede ALLE med "Nå, Anja ja?" - Nej (!!) min hund hedder sgu ikke Anja. Så hav lige det med i mente hvis det er. Vi blev i hvert fald pænt trætte af det.. men navnet er ellers rigtig smukt, hvis folk ellers kunne høre ordentlig efter. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stella Besvaret Juli 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 19, 2012 Ayo kaldte vi Enya da vi fik hende. Men der gik ikke lang tid før vi valgte at omdøbe hende igen - når vi fortalte folk hun hed Enya svarede ALLE med "Nå, Anja ja?" - Nej (!!) min hund hedder sgu ikke Anja. Så hav lige det med i mente hvis det er. Vi blev i hvert fald pænt trætte af det.. men navnet er ellers rigtig smukt, hvis folk ellers kunne høre ordentlig efter. Det er du ikke ene om, rigtig mange troede at Teitur hed Tyson Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stella Besvaret Juli 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 19, 2012 hvad så med Venja ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret Juli 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 19, 2012 Det er du ikke ene om, rigtig mange troede at Teitur hed Tyson Det kan også være fordi jeg selv har et navn som alle konsekvent udtaler forkert første gang - eller kalder mig noget helt andet. Så orkede jeg ikke også lige samme procedure med en hund også Ayo-navnet er der ingen der tager fejl af - kort, nemt og godt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Beaglepack Besvaret Juli 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 19, 2012 Ayo kaldte vi Enya da vi fik hende. Men der gik ikke lang tid før vi valgte at omdøbe hende igen - når vi fortalte folk hun hed Enya svarede ALLE med "Nå, Anja ja?" - Nej (!!) min hund hedder sgu ikke Anja. Så hav lige det med i mente hvis det er. Vi blev i hvert fald pænt trætte af det.. men navnet er ellers rigtig smukt, hvis folk ellers kunne høre ordentlig efter. ja det kan der jo være noget om - og en hund der hedder Anja - det er vist heller ikke godt. Det her med navne kan være svært - navnet skal jo ligge mundret i munden når man siger det - det er jo et navn man skal bruge mange gange i løbet af en hunds liv. Man skal nok også tænke på at lyden af navnet skal passe hunden - den er jo ligeglad om den hedder Anja eller Frederik - det er lyden den reagerer på - navne med o -i -a- lyde er jo i sær gode til hunde. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Juli 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 19, 2012 Izzie er nu et nemt navn, men folk blir ved med at tro at hun hedder Easy og min morfar kalder hende Lizzie Men han kaldte også min barndoms hund for milli i stedet for Chili Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts