Hop til indhold

Vi mangler stadig et navn, hvad ligner hun nu?


Shii
 Share

Recommended Posts

Gæst Stella
Desværre er de ved at dø hernede når de skal sige det :( Er ellers et godt navn til hende!!!!!

 

Tsk, så må de øve sig på det :drille:

og så kan du fnise hånligt når de er ved at kløjs i det :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg syntes hun ligner en Enya

Enya er irsk og betyder kerne :-D

Ayo kaldte vi Enya da vi fik hende. Men der gik ikke lang tid før vi valgte at omdøbe hende igen - når vi fortalte folk hun hed Enya svarede ALLE med "Nå, Anja ja?" - Nej (!!) min hund hedder sgu ikke Anja. :lol: Så hav lige det med i mente hvis det er. Vi blev i hvert fald pænt trætte af det.. :genert: men navnet er ellers rigtig smukt, hvis folk ellers kunne høre ordentlig efter. ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stella
Ayo kaldte vi Enya da vi fik hende. Men der gik ikke lang tid før vi valgte at omdøbe hende igen - når vi fortalte folk hun hed Enya svarede ALLE med "Nå, Anja ja?" - Nej (!!) min hund hedder sgu ikke Anja. :lol: Så hav lige det med i mente hvis det er. Vi blev i hvert fald pænt trætte af det.. :genert: men navnet er ellers rigtig smukt, hvis folk ellers kunne høre ordentlig efter. ;-)

 

 

Det er du ikke ene om, rigtig mange troede at Teitur hed Tyson

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er du ikke ene om, rigtig mange troede at Teitur hed Tyson

Det kan også være fordi jeg selv har et navn som alle konsekvent udtaler forkert første gang - eller kalder mig noget helt andet. Så orkede jeg ikke også lige samme procedure med en hund også :lol: Ayo-navnet er der ingen der tager fejl af - kort, nemt og godt :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Beaglepack
Ayo kaldte vi Enya da vi fik hende. Men der gik ikke lang tid før vi valgte at omdøbe hende igen - når vi fortalte folk hun hed Enya svarede ALLE med "Nå, Anja ja?" - Nej (!!) min hund hedder sgu ikke Anja. :lol: Så hav lige det med i mente hvis det er. Vi blev i hvert fald pænt trætte af det.. :genert: men navnet er ellers rigtig smukt, hvis folk ellers kunne høre ordentlig efter. ;-)

 

:sjov: ja det kan der jo være noget om - og en hund der hedder Anja :shock: - det er vist heller ikke godt.

 

Det her med navne kan være svært - navnet skal jo ligge mundret i munden når man siger det - det er jo et navn man skal bruge mange gange i løbet af en hunds liv. Man skal nok også tænke på at lyden af navnet skal passe hunden - den er jo ligeglad om den hedder Anja eller Frederik - det er lyden den reagerer på - navne med o -i -a- lyde er jo i sær gode til hunde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...