Umulia Skrevet Juli 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2012 - og det gør ikke noget hvis den også er lidt billig Startede med at købe en blød rund webbing dressurline til Cicero, men den har ringene syet på i nogle stropper, og de kan altså ikke holde til Bulldog-gensynsglæde Så jeg søger noget mere solidt, gerne læder, men det er ingen betingelse. Har set nogle, der angiveligt skulle være elglæder til 450 kr. men det er vist kun et tyndt lag skind over reb :hmm:- virker ikke særlig overbevisende. Links modtages med tak! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Juli 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 19, 2012 Jeg tænker, at Kenjan nok har noget, som kunne passe Hundeliner - lder hundeliner i unikke kvaliteter - kb hundeline online Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juli 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 19, 2012 Jeg har fået lavet nogle privat, fordi jeg ikke kunne finde det jeg ville have De er i kernelæder og koster ikke ret meget. Men de har ikke ringe på... De er bare en lang line... læderliner.. - Udstyr Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Juli 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 19, 2012 Begge to gode muligheder, tak :5up: Er lidt i tvivl om flettet ved håndtaget på kernelæderlinerne - om det kan holde :hmm: Men prisen er yderst rimelig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Beaglepack Besvaret Juli 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 19, 2012 Jeg bruger denne type snor Rundsyet hundesnor brun eller sort kalve læder Har 3 af dem - de er supergode og ligger godt i hånden. Charlies snor er ældst - 5 år og holder stadig. Jeg bruger 8 mm Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Juli 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 19, 2012 Jeg bruger denne type snor Rundsyet hundesnor brun eller sort kalve læderHar 3 af dem - de er supergode og ligger godt i hånden. Charlies snor er ældst - 5 år og holder stadig. Jeg bruger 8 mm Det ligner den jeg har til Vinnie. Også meget rimelig pris :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Juli 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 19, 2012 hmm, vi har nogle i butikken til 250 kr for en rundsyet læder dressurline..den ser meget solid ud, men skal nok bruges lidt før den er blød til gengæld.. Men har ikke lige noget link, du må ind et sted hvor de forhandler trixie:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trine Besvaret Juli 20, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 20, 2012 Samme mærke som Beaglepack linker til bare billiger :blink: Apporten.dk Min er 6 år gammel nu og stadig pæn, efter brug til 38 kg hund. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Juli 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 20, 2012 Nu har jeg lige været i O'ense, og kom til at gå ind i "Alt til hund og kat". Der havde de en gammeldaws webbing dressurline, så den købte jeg Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts