Hop til indhold

Træningstræf i midt/østjylland i uge 31


Ida_Asta
 Share

Recommended Posts

  • Svar 170
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jep vi ser på forholdene så må vi ligge træningen efter forholdene ;-)

Har kun brugt kort græs til feltsøg en enkelt gang eller to i opstart.

 

Glæder mig også, synes en træningsdag er helt super! Og håber det bliver en succes så det kan gentages flere gange. Bliver fedt at sparre med nye mennesker. Kan klare en kande the og en kande kaffe samt ca 4 kopper, og kan bage noget også ;-)

 

ih spændende hvad tid ? Vi kunne godt tænke os at komme forbi

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er også stadig klar... Hvad tid skal vi sige? Kl 11. Kunne man kører efter gps adressen der er nævnt tidligere, og hvad skal man efter det?

@luckyluna: skal du samles op ved en bus, så vidt jeg husker går der ingen blå derud i det område...

 

Jeg glæder mig ;-) ved dog stadig ikke hvem S er.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er også stadig klar... Hvad tid skal vi sige? Kl 11. Kunne man kører efter gps adressen der er nævnt tidligere, og hvad skal man efter det?

@luckyluna: skal du samles op ved en bus, så vidt jeg husker går der ingen blå derud i det område...

 

Jeg glæder mig ;-) ved dog stadig ikke hvem S er.

 

Kl. 11 er fint for os :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er også stadig klar... Hvad tid skal vi sige? Kl 11. Kunne man kører efter gps adressen der er nævnt tidligere, og hvad skal man efter det?

@luckyluna: skal du samles op ved en bus, så vidt jeg husker går der ingen blå derud i det område...

 

Jeg glæder mig ;-) ved dog stadig ikke hvem S er.

 

Det vil jeg rigtig gerne:)

 

kl. 11 er også fint for mig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis det bare var et almindeligt træf, var jeg bare kommet uden Bobo.. Men træningstræf uden hund... Arh? :mrgreen: Men næste gang kan jeg forhåbentligt!

 

du må gerne låne mit møgkræ ind i mellem, så kan jeg holde pauser :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis det bare var et almindeligt træf, var jeg bare kommet uden Bobo.. Men træningstræf uden hund... Arh? :mrgreen: Men næste gang kan jeg forhåbentligt!

 

Synes da bare du skal komme. Luckyluna skrev jo hun kom med begge hunde og så for at hygge en del, da hendes har lidt alder. Kan jo være du alligevel kan få lidt med hjem....

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Hvis det bare var et almindeligt træf, var jeg bare kommet uden Bobo.. Men træningstræf uden hund... Arh? :mrgreen: Men næste gang kan jeg forhåbentligt!

 

Eller du kan låne et af mine 3 kræ? Der skulle være lidt af hvert...

En der får dig til at føle dig som verdens dygtigste hundeføre fordi han kan sit shit, uanset hvem der siger kommandoen - Han følger bare den med bedst godbidder...

En der får dig til at føle dig som verdens dårligste, hvis du ikke har præcis det mad/legetøj der motivere hende netop den dag, men som er total nuttet.

En der ikke forstår ret meget af noget endnu, men som er letpåvirkelig og fanger alting lynhurtigt - Også de ting DU ikke lige lagde mærke til.

Eller feriebarnet hvis du bare virkelig gerne vil udfordres....

 

Jeg deler gerne :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Hehe.. Jamen, det kan da godt være jeg skal tage med og være hundeholder :mrgreen:

 

Og MM, må være dejligt med tre så forskellige hunde, plus den ekstra for tiden... Så kan man altid træne med en, der passer til ens humør :lol:

 

Jeg vil måske gerne komme uden Groa, men det kræver altså svar på hvike busser der kører der ud :blink:

 

Hvis nogen gider holde hund, nusse hund og passe hund, så tager jeg såmænd gerne hele banden med :lol:

Men ellers så er det nok kun Bamse..... Måske også Yoda :hmm:

 

Aner intet om busserne derud.... Desværre... Og Randers er lidt en kæmpe omvej, eller havde jeg gerne hentet dig Gryn!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Altså, jeg er gerne hundepasser, figurant osv. Hvad der nu lige er behov for :mrgreen: Men øh... Hvor er vi henne af i verden? Og hvilken dato? :lol:

 

Var det ikke her:

 

Lystrupvej 190, 8240 Risskov

 

 

Og noget med søndag omkring kl. 11.... Eller... Det har jeg så ikke tjekket, det var bare et bud, fordi det er et ret brugt tidspunk hos mig :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...