Hop til indhold

Træningstræf i midt/østjylland i uge 31


Ida_Asta
 Share

Recommended Posts

Nu kommer jeg snart hjem :banan: og jeg trænger til at se hundemennesker og træne med Pajko, så er der nogen som har lyst til at træne sammen med os i uge 31? :mrgreen: Jeg kan ikke mandag og tirsdag, men ellers har jeg ferie og ingen planer...

 

 

Sted ved jeg ikke lige, men det finder vi ud af, når der er nogen som melder sig :mrgreen: Jeg er mobil, og rejser gerne lidt rundt i jylland.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 170
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Wee, du snart er hjemme:) Og træningstræf er vi så klar på, jeg har nemlig FERIE den uge:) Mine aktiviteter er dog ikke helt planlagt endnu, så der kan godt være nogle dage der er andre planer, men umiddelbart kan jeg alle dage.

 

Var det en ide at tage nogen weekend så dem der ikke har ferie også kan være med?

Link til indlæg
Del på andre sites

Wee, du snart er hjemme:) Og træningstræf er vi så klar på, jeg har nemlig FERIE den uge:) Mine aktiviteter er dog ikke helt planlagt endnu, så der kan godt være nogle dage der er andre planer, men umiddelbart kan jeg alle dage.

 

Var det en ide at tage nogen weekend så dem der ikke har ferie også kan være med?

 

YES! Tur til stranden en dag? :mrgreen:

 

Kan sagtens være i weekenden. Hvad passer bedst lørdag eller søndag?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...