Ida_Asta Skrevet Juli 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2012 Nu kommer jeg snart hjem :banan: og jeg trænger til at se hundemennesker og træne med Pajko, så er der nogen som har lyst til at træne sammen med os i uge 31? Jeg kan ikke mandag og tirsdag, men ellers har jeg ferie og ingen planer... Sted ved jeg ikke lige, men det finder vi ud af, når der er nogen som melder sig Jeg er mobil, og rejser gerne lidt rundt i jylland. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CBK Besvaret Juli 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 22, 2012 dato? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Juli 22, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 22, 2012 dato? Den dag folk kan i uge 31 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Juli 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 22, 2012 Hvad træner du? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Juli 22, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 22, 2012 Hvad træner du? Mest rally, men også lp øvelser... og så starter vi snart til ag, men det ved jeg jo intet om.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Juli 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 22, 2012 Mest rally, men også lp øvelser... og så starter vi snart til ag, men det ved jeg jo intet om.. Okay, aner bare ikke hvad man træner til træningstræf? Haha.. Er det det, du træner eller hvordan? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Juli 22, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 22, 2012 Okay, aner bare ikke hvad man træner til træningstræf? Haha.. Er det det, du træner eller hvordan? Ja... man træner lidt det man har lyst til. Sidst trænede jeg afbindning af Pajko, fordi det er han vildt dårlig til... ellers plejer man at hygge, snakke hund og spise kage :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Juli 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 22, 2012 Wee, du snart er hjemme:) Og træningstræf er vi så klar på, jeg har nemlig FERIE den uge:) Mine aktiviteter er dog ikke helt planlagt endnu, så der kan godt være nogle dage der er andre planer, men umiddelbart kan jeg alle dage. Var det en ide at tage nogen weekend så dem der ikke har ferie også kan være med? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Juli 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 22, 2012 Jeg vil muligvis også gerne med, men det afhænger lidt af transportmulighederne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Juli 22, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 22, 2012 Wee, du snart er hjemme:) Og træningstræf er vi så klar på, jeg har nemlig FERIE den uge:) Mine aktiviteter er dog ikke helt planlagt endnu, så der kan godt være nogle dage der er andre planer, men umiddelbart kan jeg alle dage. Var det en ide at tage nogen weekend så dem der ikke har ferie også kan være med? YES! Tur til stranden en dag? Kan sagtens være i weekenden. Hvad passer bedst lørdag eller søndag? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Juli 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 22, 2012 YES! Tur til stranden en dag? Kan sagtens være i weekenden. Hvad passer bedst lørdag eller søndag? Snakker vi 4. eller 5. august? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Juli 22, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 22, 2012 Snakker vi 4. eller 5. august? Hvis det er weekenden i uge 31, så ja... Jeg har ikke lige en kalender i nærheden... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Juli 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 22, 2012 Hvis det er weekenden i uge 31, så ja... Jeg har ikke lige en kalender i nærheden... Det har jeg heller ikke. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Juli 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 22, 2012 Jeg aner ikke engang hvilken uge vi er i nu Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Juli 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 22, 2012 Vi starter vist uge 30 i morgen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Juli 22, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 22, 2012 Det har jeg heller ikke. Det var ærgerligt.. Jeg aner ikke engang hvilken uge vi er i nu Vi går ind i uge 30 i morgen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Juli 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 22, 2012 Nå men vi kan 5. august, den 4. har vi bryllupsdag.:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Juli 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 22, 2012 Det er den 1 på onsdag i næste uge.. Så det må passe meget godt med at weekenden i uge 31 er 4 og 5 august.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret Juli 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 22, 2012 vi kan alle dage! og vil gerne med :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Juli 22, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 22, 2012 Søndag er fint for mig Nogen som kender et godt sted at træne? Jeg træner jo i Sabro, men om jeg kan låne banen ved jeg ikke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Juli 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 22, 2012 Søndag er fint for mig Nogen som kender et godt sted at træne? Jeg træner jo i Sabro, men om jeg kan låne banen ved jeg ikke Er vi i Århus? Både dig og S kommer fra Silkeborg ikk? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Juli 22, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 22, 2012 Er vi i Århus? Både dig og S kommer fra Silkeborg ikk? Sabro er lidt udenfor Århus, jo... Og S og jeg kommer sammen fra Silkeborg... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Juli 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 22, 2012 Sabro er lidt udenfor Århus, jo... Og S og jeg kommer sammen fra Silkeborg... Tænkte bare på at komme til Silkeborg Men Århus er fint med mig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bantus Besvaret Juli 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 22, 2012 vi vil måske gerne, men vil lige afvente lidt ifht. Banannas løbetid. Bantus Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Juli 22, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 22, 2012 vi vil måske gerne, men vil lige afvente lidt ifht. Banannas løbetid. Bantus Løbetid er ikke noget problem for mig/Pajko... Han skal alligevel ikke hilse på hunde han ikke kender, men ved ikke med de andre eller Bananna er meget påvirket.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts