Hop til indhold

Flash jeres Sheltier!


Gæst Krusty
 Share

Recommended Posts

Hej Alle

 

Nu synes jeg at det var på tide at vi skal se nogle skønne sheltie-billeder:-D

Har man først bevæget sig herind, behøver vi vidst ikke diskutere at sheltien ER og bliver den skønneste race, med det bedste mest loyale sind, og de smukkeste dybe øjne:lol:

 

Men lad os så se vidunderne!

 

Jeg lægger ud med min 2 år gamle Sheltie han Elliott, der har bragt SÅ megen glæde ind i mit liv:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
  • Svar 93
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Det er ingenlunde en forældet tråd, jeg er stadig vild for at se alle jeres dejlige sheltier:)

 

Hvor er han/hun smuk, hvor gammel er skønheden?

 

Hilsen Krusty

 

Ps. to billeder til af min Elliott, af den hidtil ukendte race vand-elskende sheltie!

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 months later...
Gæst Bessiepigen

Hej alle,

 

Jeg har lige oprettet mig herinde, men kan ikke oprette en "ny Tråd" (skriver at jeg først skal have besvaret 15 indlæg?). Hvordan kan man ellers skrive at man leder efter en sheltiehan til parring ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Bessie

 

Du skal have skrevet femten indlæg rundt omkring i forummet, før du selv kan poste en ny tråd, så det er bare med at komme igang:-D

 

Du kunne evt. starte med at poste et billede af din Sheltie her:-D

 

Hilsen

 

Krusty

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Bessiepigen

Hun hedder Aqua z Koziarni men vi kalder hende Gucci. Hun er importeret fra Polen (anerkendt opdrætter :blink:). En rigtig kælepotte i farven blue merle. Hun er min søns hund (11 år) og sover trofast hos ham hver eneste nat. Jeg tror at hun bliver alle tiders agility-hund, da hun har masser af energi og kan løbe som en gepard....

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Bessiepigen

Bessie z Koziarni, hun er fra samme opdrætter som vi købte Gucci af :-)

Hun er lille og den lidt "brede" type i farven zobel/hvid. Nemmere og mere kærlig hund skal man vist lede længe efter. Kælenavn: mor's honning-snitte....

Hun er ikke sprinteren blandt vores sheltier, men formår dog altid lige at følge med når de andre sprinter afsted over marken. Altid frisk til nye oplevelser men agilty-stjerne bliver hun aldrig (men så kan man jo se godt ud i stedet for ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Bessiepigen

Hip Hop Boy vom Sternensee, kaldet Basil. En MEGET flot dreng som vi har importeret fra Tyskland. Basil har jeg meget store forhåbninger til, og indtil nu tyder alt på at han vil komme til at opfylde mine forventninger :5up:

Hans temperament er simpelthen fantastisk. Klogere end pigerne (undskyld de damer:cry:), men han er nok den klogeste hund jeg endnu har haft.

 

Han har selvfølgelig en hel masse energi (som de fleste sheltier jo har ;-)), er stærk og udholdende og en hel del selvtillid. Han er mor's "mad-øre".

Link til indlæg
Del på andre sites

Fantastiske billeder af de tre hunde. Mors mælkesnitte er da bare super kær. :blink:

 

Vi har haft en sheltie, der ligner mælkesnitten MEGET, som hed Misty og helt klart den klogeste af dem alle. Så fik vi en helt zobel uden sorte stænk, som hed gail. Dernæst en sort, som hed Donna.

 

Nu har mine forældre fået denne skønhed, som er sort og hedder Lucca:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Krusty

JUHUU en masse dejlige Sheltier der kom herind på en gang:klap::klap2:

Hvor bor I henne af i landet Bessiepigen?

 

Dinah - Hvor er hun bare dejlig! Jeg har en hemmelig drøm sådan en lille tricolour hvalp i øjeblikket.

 

Ja og en lille Blue Merle for den sags skyld. Faktisk gerne en af hver:genert::hmm::ivrig:

 

Meeen en ting af gangen!

 

Bliv ved med at poste billeder herinde, så vi kan dele den dejlige race med resten af verden:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Krusty

Her er lidt billeder fra Elliotts sommerferie i sommers. Som I kan se, var han både ude og svømme og holdt sin 2 års fødselsdag :-D Der er flere sommer-billeder i mit fotoalbum!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Krusty

Her er lidt billeder fra Elliotts sommerferie i sommers. Som I kan se, var han både ude og svømme og holdt sin 2 års fødselsdag :-D Der er flere sommer-billeder i mit fotoalbum!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...