Hop til indhold

Sally.


Tullemus
 Share

Recommended Posts

Jeg har lovet en veninde, at poste Sally herinde.

Sally er blevet reddet fra aflivning, da tidliger ejer ikke længere måtte have hende.

Prisen for Sally er 1000 kr.

Hvis nogen skulle være interesseret kan de rette henvendelse til mig herinde på hundeforum, så skal jeg nok videreformidle kontakten til plejefamilien.

 

Hun er nu i pleje og plejefamilie skriver :

 

Jeg har lige nu en lille dansk hund i pleje på 9 måneder, hun er en

blanding af dansk svensk gårdhund og en border terrier.

Jeg har ikke haft held med at finde hende et hjem endnu, så hvis i støder

på nogen der søger sådanne en hund. så sig til.

Hun er vild med børn også de små, hun kan med andre hunde og er ikke

bange for noget, sød kærlig og god.

 

Jeg vil gerne finde hende en god familie, og de må gerne have en anden

hund eller børn, da hun vil nyde deres selvskab.

hun er chippet, vaccineret og har sundheds bog.

 

 

IMG_20120709_020608A.jpg

IMG_20120709_020833A.jpg

IMG_20120708_130237A.jpg

IMG_20120708_130314A.jpg

IMG_20120709_020550A.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...
ØV :(...Sally er desværre allerede til omplacering igen, p.g.a personlige problemer hos den nye familie.

 

Så har du lyst til, at give Sally et godt og blivende hjem, så skriv en personlig besked til mig.

Sally er en dansk hund ( jeg plejer jo at poste polske hunde herinde ;-) ) og hun koster 1000 kr.

Ville ønske at hun ikke var på alder med Mambo, for hun er jo lige noget for os.

Link til indlæg
Del på andre sites

Skulle han have hende i julegave?

 

Nej, der er desværre ikke noget der hedder julegaver i år. :-) Vi flytter i hus med dejlig stor have til december, derfor.

Vi bor i lejlighed nu hvor vi knap nok må have ét dyr, så jeg tror ikke vores udlejer vil sætte pris hvis vi får endnu en hund lige nu.

(Og så har jeg lovet Mads ikke at bruge flere penge på dyr lige nu - Han synes det er dyrt nok at råfodre vores lille guldklump :lol:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, der er desværre ikke noget der hedder julegaver i år. :-) Vi flytter i hus med dejlig stor have til december, derfor.

Vi bor i lejlighed nu hvor vi knap nok må have ét dyr, så jeg tror ikke vores udlejer vil sætte pris hvis vi får endnu en hund lige nu.

(Og så har jeg lovet Mads ikke at bruge flere penge på dyr lige nu - Han synes det er dyrt nok at råfodre vores lille guldklump :lol:)

Det kan da være at du kan resevere hende?

Penge du skal da bare gå med aviser eller sådan noget?

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kan da være at du kan resevere hende?

Penge du skal da bare gå med aviser eller sådan noget?

 

Tja, men jeg tænker nok at hun har brug for et nyt hjem inden der er gået 2 måneder.

Jeg studerer - Og arbejder ved siden af. Men lige nu er der bare rigtig mange udgifter og resten går til opsparing. Det er dyrt at flytte. :-) Sådan er livet - Det er nedern at være voksen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...