Hop til indhold

Hund stukket af fra hundepension i Hjørring.


Tullemus
 Share

Recommended Posts

Nej. hvor fantastisk, at vågne op til sådan en god nyhed :banan:

 

MissMilladk, Hegnet høre heller ikke til, de laveste, men mange af de små hunderacer, kan springe rigtigt højt og der skal da nok også være nogle af de store racer der kan forcere sådan et hegn.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 58
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Man bliver helt rørt.

Taget fra FB :

 

Jamen de var blevet ringet op af nogen der bor i en by mellem mygdal og Astrup ( Linda bor i Astrup og pensionen ligger i mygdal ).

Plet havde været inde i deres have og leget med deres gravhund, men da de var kommet ud løb han væk igen.

Linda og hjælperne tog derud og ledte men uden held, og de stod derfor og snakkede og svingede lidt rundt med deres lommelygter, da luset fra en af lygterne tilfældigt rammer en lade.

Og hvem stod derinde og så noget forundret ud over alt den snak så sent på aftenen ... Det gjorde plet.. Men han kombinerede de kaldte og lignede en der skulle til, at trække sig igen .. Linda satte sig ned og snakkede på afstand til ham, og langsomt kom plet jen imod hende , og nu er de endelig genforenet.

Han skal hjem og tjekkes, da de mener hans ene teædepote er skadet, men for pokker den lille hund har jo travet i alt muligt de sidste døgn.

Ellers ser han frisk og fin ud...

Link til indlæg
Del på andre sites

Den har så forceret et 1.80 meter højt hegn, for at komme ud i friheden. Men det er jo heller ikke ret højt.

 

 

Plet stak af fra hundepension | Nordjyske.dk

 

I mine øjne kunne han have forceret et hegn på 3 meter, det er ikke det der forarger mig i denne sag.

 

Som jeg har skrevet før kan det ske for ethvert pensionat at de mister en hund, det sker jo også for hundeejere at hunden smutter på trods af at man gør alt hvad man kan for at forhindre det.

 

Der hvor uansvarligheden ligger er at de ( Odden- Mygdal Hundecenter ) fravælger at deltage i søgningen efter hunden, og på alle måde fralægger sig ansvaret! DET er i mine øjne DYBT uansvarligt, og langt under hvad jeg ville forvente hvis nogen havde mistet min hund! Føj for en opførsel af dem!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Åh hvor godt han er kommet hjem i god behold!! :klap:

 

Men er simpelthen så forfærdet over, at en hundepension kan være SÅ kolde i røven.

Ja, det kan ske, at en hund springer over hegnet, men så sætter man da himmel og jord i bevægelse for at finde den - Og man er jo ude ved hundene, når de står i indhegningen, andet kan man da ikke tillade sig.

Så burde det jo være begrænset hvor langt en hund kan smutte væk, skulle man tro...

 

I det mindste fik historien en lykkelig slutning. :5up:

 

Men man kan håbe pensionen tager det her til efterretning og ændre på nogle ting :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Måske ikke ideelt al JAGTE en hund på cykel, tror fanden den løber for livet

 

Nu var det midt i København, så hunde er generelt vant til cykler og hun har næppe opdaget, at hun blev jagtet, jeg er i hvertfald taknemmelig for nogen gjorde et forsøg på at fange hende - hun krydsede Nørrebrogade og Tagensvej mfl (for ikke-københavnere, så er det nok to af de allermest trafikerede veje fredag eftermiddag) og havde halen højt.

 

Troede egentligt pensioner havde hegn ind over deres areal eller i det mindste noget skrå hegn i toppen, det er da ikke usædvanligt at hunde kan både springe og klatre?

Link til indlæg
Del på andre sites

I mine øjne kunne han have forceret et hegn på 3 meter, det er ikke det der forarger mig i denne sag.

 

Som jeg har skrevet før kan det ske for ethvert pensionat at de mister en hund, det sker jo også for hundeejere at hunden smutter på trods af at man gør alt hvad man kan for at forhindre det.

 

Der hvor uansvarligheden ligger er at de ( Odden- Mygdal Hundecenter ) fravælger at deltage i søgningen efter hunden, og på alle måde fralægger sig ansvaret! DET er i mine øjne DYBT uansvarligt, og langt under hvad jeg ville forvente hvis nogen havde mistet min hund! Føj for en opførsel af dem!

helt enig :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

I mine øjne kunne han have forceret et hegn på 3 meter, det er ikke det der forarger mig i denne sag.

 

Som jeg har skrevet før kan det ske for ethvert pensionat at de mister en hund, det sker jo også for hundeejere at hunden smutter på trods af at man gør alt hvad man kan for at forhindre det.

 

Der hvor uansvarligheden ligger er at de ( Odden- Mygdal Hundecenter ) fravælger at deltage i søgningen efter hunden, og på alle måde fralægger sig ansvaret! DET er i mine øjne DYBT uansvarligt, og langt under hvad jeg ville forvente hvis nogen havde mistet min hund! Føj for en opførsel af dem!

 

Enig! :5up:

 

Men dejligt at Plet nu endelig er sammen med sine ejere igen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...