Hop til indhold

Hjælp


Gæst Tico/Ditte
 Share

Recommended Posts

Gæst Tico/Ditte

nogle som har nogle gode råd til hvordan jeg kan få min lille chihuahua renlig, har prøvet alt, det virker lidt som om at han gør det i protest..

 

nogle der kan hjælp mig med dette???:confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Tico/Ditte

han er 13 uger, jamen de første 7 dage vi havde ham var han "renlig" men nu er der begyndt at komme uheld, men jeg har været ude med ham ca 1 gang i time hvis ikke han har sovet og rost ham hver gang han har gjordt det uden for..

 

så jeg ved ikk lige hva der skal til.

 

jeg har hørt af andre veje at chihuahua IKKE kan gøres renlig men ved ikk hvor meget det passer, har selv haft 2 rottweiler men aldrig chihuahua...

Link til indlæg
Del på andre sites

Sikek noget pjat - s elvfølgelig kan en chihuahua gøres renlig. På trods af den minimale størrelse, så er den rent fysiologisk et helt almindeligt hundedyr med dertilhørende blære, lukkemekanisme og evnen til at lære... Mht renlighedstræning har jeg svaret i din anden tråd...

 

Og han er en baby! Ingen ville jo sige at et 6 måneders barn tissede i bleen af protest - det samme gælder en hundehvalp. De ved ikke bedre - og har ikke fuld blærekontrol endnu - derfor tisser de hvor de er...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Christine-toft

Tror det bedste råd er: "bliv ved, bliv ved bliv ved." Ros når han gør det ude og ignorer når der er uheld inde (husk at rengør med rodalon), hold godt øje med ham og se om du kan finde et lille signal på at det måske er ved at være tid til at komme ud. Og ja så ud efter han har spist, sovet, leget osv. Det har vi gjort med August og vi havde en periode på 14 dage hvor vi ingen uheld havde og så kom der lidt igen, nok fordi vi lige som dig slappede mere af og ikke var så obs. Nu har han ikke haft uheld i 3-4 uger og er begyndt så småt at sige til når han skal ud :) (Han er 5 måneder nu)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...