Hop til indhold

Body-suit efter operation?


Museklik
 Share

Recommended Posts

Min veninde bliver ved med at snakke om at jeg skal anskaffe en dragt af en slags til min hund efter sterilisationen og at det er bedre end en krave? Jeg har googlet lidt, men ikke fundet noget? Noget bud på, hvad hun mener - og er det en god ide?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg fik en bodysuit til Audrey, da hun blev steriliseret. Hun havde den på konstant de første par dage, men så tog jeg den af, når jeg var hjemme, da den både gave hende nogle mobile vanskeligheder, når dragten fik flyttet sig, og gnavesår på skuldrene. Hun havde ingen interesse i at slikke i såret, så det var der ingen problemer i.

 

Jeg var til gengæld rigtig glad for den, når vi var ude. Den dækker jo operationsarret til, så der ikke kommer bakterier og snavs i. Jeg foldede den så lidt op bagpå, da Audrey ikke kunne tisse, uden at den kom i vejen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har fået en tilsendt af en veninde, der ikke skulle bruge den mere. Til gengæld ved jeg ikke, om operationen bliver udsat. Vi har været noget obs på falsk drægtighed pga hævede patter. Men det var eneste symptom og der kom ikke mælk ud. Derfor sagde dyrlægen god for det. Men nu kommer der mælk ud :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Brugte denne her til Kaia:

 

64769-a.jpg

 

 

Den fungerede ganske udmærket og Kaia havde ikke noget problem med at have den på overhovedet.

Da hun så var ved at være klar til at komme ud og lave noget igen, så brugte jeg den i starten til at beskytte den nøgne mave mod grene osv.

 

 

Og vent endelig med sterilisationen indtil i er helt sikre på, at hun ikke er falsk drægtig.

Ved ikke hvor meget der er om, at de kan blive lidt hængende i den sindstilstand - Men der er i hvertfald ingen grund til at risikere noget.

Link til indlæg
Del på andre sites

Brugte denne her til Kaia:

 

64769-a.jpg

 

 

Den fungerede ganske udmærket og Kaia havde ikke noget problem med at have den på overhovedet.

Da hun så var ved at være klar til at komme ud og lave noget igen, så brugte jeg den i starten til at beskytte den nøgne mave mod grene osv.

 

 

Og vent endelig med sterilisationen indtil i er helt sikre på, at hun ikke er falsk drægtig.

Ved ikke hvor meget der er om, at de kan blive lidt hængende i den sindstilstand - Men der er i hvertfald ingen grund til at risikere noget.

 

Præcis sådan én, også i den farve, havde Ninja på i dagene efter sterilliseringen. Folk kommenterede lystigt på det på gaden (et par ældre damer kaldte det en badedragt :roll:)

 

Den virkede fint nok, vi oplevede bare at den gled meget ned bagtil, sådan at den sad stramt oppe ved hendes skuldre. Så vi skulle hele tiden gå og rette den til :lol: (det lykkedes hende sågar en nat at få 'sovet' sig ud af den)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...