Hop til indhold

Månedens hund august 2012 - "en våd fornøjelse"


Dorte
 Share

Recommended Posts

Månedens hund august 2012

"En våd fornøjelse"

 

Dit valgte billede sendes til Dorte som privatbesked eller som link til billedet. Ingen hjælpetråd, da alle billeder skal være nye for alle fra den 21. august. Vis profil: Dorte - Hunde Forum

HUSK at kandidat billederne skal være indsendt senest den 20. august kl. 20.00 for at deltage. Herefter ser vi billederne igennem i moderatorgruppen, og hvis billedet ikke passer til månedens kategori eller der er fejl i opload, bliver dette sorteret fra.

Afstemningen på de indsendte billeder starter dagen efter.

 

I denne måned må der gerne være mere end 1 hund (mennesker eller andre dyr) på billedet, og du skal selv eje den (ene) afbillede hund. Send KUN 1 billede - hvis du fortryder i løbet af måneden, så send mig det nyvalgte med henvisning til hvilket billede, der skal slettes.

 

 

Denne måneds kategori er valgt af juli måneds vinder.

 

 

Præmie:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hvis der er flere end 1 vinder, trækkes der lod om præmien!

Link til indlæg
Del på andre sites

hvis billedet ligger i ens album, så er det vel ikke nyt for alle??? Jeg forsøgte nemlig, at sende et billed fra mit skrivebord, men kunne ikke finde ud af at vedhæfte det:( men dvs det skal i album først eller??

 

Det skal ikke være nyt for alle forstået på den måde, at folk på forum ikke må have set billedet i anden sammenhæng. Der menes bare, at man ikke må lægge billedet ind i denne tråd eller i en hjælpetråd til månedens hund og skrive "jeg deltager med dette billede" - dvs. folk må ikke på forhånd vide, hvilket billede du deltager med. :-)

 

Du kan ikke sende et billede som en vedhæftning i en PB. En løsning er at lægge det ind i et album på forum og så linke til det. Alternativt kan du uploade det til f.eks. Photobucket eller Picasa og så linke til det eller sætte det direkte ind i PB'en via img-koden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Du sender den bare som en pb til mig med et link til billedet - enten her eller andet online-album

 

Jeg får aldrig lige taget mig sammen til at lave albums her - skidt, det var også kun lige fordi det var vandhunde, der var temaet - og Spot er den ultimative vandhund (med andre ord: dybt neurotisk omkring vand):blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg forstår hvad i mener, og så er url koder og andre spøjse udtryk alligevel sort snak :( jeg er ret sikker på jeg kan hitte ud af, at få billedet ind i mit album, men så er det, det bliver lidt svært tror jeg:) må kigge på det i aften, og fungerer det ikke for mig, vender jeg tilbage med mine dumme spørgsmål:rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst Chili Con Caia
Jeg har fået det - og det virker fint

 

Jeg tror det ligger i billedtråden det jeg har sendt til dig, og det må det ikke vel? Har vist aldrig deltaget i disse foto konkurrencer.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...